Spring naar bijdragen

Agenda Opnemen In Findstatgen3


PeterCoef

Aanbevolen berichten

Op dit moment gebruik ik FindStatGen3 V3.8.03 binnen GSAK V7.6.2.45.

Ik wil een google agenda opnemen waarin ik aangeef wanneer ik waar ga cachen. Ik heb daarvoor de volgende tekst opgenomen in het notes-deel van FinStatGen (note :crybaby::

 

<iframe src="https://www.google.com/calendar/embed?showTitle=0&showPrint=0&showCalendars=0&height=480&wkst=1&bgcolor=%23FFFFFF&src=mkljfk18947f9ev63umkunsts0%40group.calendar.google.com&color=%230D7813&ctz=Europe%2FAmsterdam" style=" border:solid 1px #777 " width="600" height="480" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

 

In de preview die ik krijg (Stats1.html) wordt de agenda precies weergegeven als ik verwacht. Als ik mijn openbare profiel echter wijzig met deze nieuw aangemaakte stats, dan ontbreekt de agenda in mijn profile. Ik heb de agenda openbaar gemaakt, dus een rechtenkwestie kan het niet zijn. Iemand enig idee?

 

Grtz,

PeterCoef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op dit moment gebruik ik FindStatGen3 V3.8.03 binnen GSAK V7.6.2.45.

Ik wil een google agenda opnemen waarin ik aangeef wanneer ik waar ga cachen. Ik heb daarvoor de volgende tekst opgenomen in het notes-deel van FinStatGen (note :crybaby::

 

<iframe src="https://www.google.com/calendar/embed?showTitle=0&showPrint=0&showCalendars=0&height=480&wkst=1&bgcolor=%23FFFFFF&src=mkljfk18947f9ev63umkunsts0%40group.calendar.google.com&color=%230D7813&ctz=Europe%2FAmsterdam" style=" border:solid 1px #777 " width="600" height="480" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

 

In de preview die ik krijg (Stats1.html) wordt de agenda precies weergegeven als ik verwacht. Als ik mijn openbare profiel echter wijzig met deze nieuw aangemaakte stats, dan ontbreekt de agenda in mijn profile. Ik heb de agenda openbaar gemaakt, dus een rechtenkwestie kan het niet zijn. Iemand enig idee?

 

Grtz,

PeterCoef

ik denk dat gc.com de iframes er uit filtert, ze hebben namelijk een hekel aan iframes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hmmm, kennelijk een lastig probleem. De stemmen over iFrames staken.

Bij plaatsing in mijn profiel is het iFrame dat ik plaatste in ieder geval verdwenen. Weet iemand een andere manier om mijn googleagenda embedded te krijgen in mijn stats?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...