Spring naar bijdragen

Garmin 76csx


ensingg

Aanbevolen berichten

De andere variant van de 60CSX :-)

 

Waar andere GPS-toestellen nat gaan, schittert de Garmin GPSMAP 76CSx in volle glorie. Dit maritieme GPS-toestel is uw lichtende baken. De GPSMAP 76CSx heeft namelijk een zeer helder kleurenscherm dat ook in genadeloos zonlicht prima is af te lezen. Voor de Garmin GPSMAP 76CSx gaat dus geen zee te hoog, of u nu op het IJsselmeer vaart of midden op de oceaan. Door de krachtige SiRFstarIII GPS-ontvanger heeft u altijd een snelle en stabiele fix. Hoe sterk de deining ook is, met de GPSMAP 76CSx gaat u recht door zee.

 

Uiteraard voorzien van een geheugenkaartje (4GB) en alle kaarten.

 

Ik vind het alleen moeilijk om een waarde te noemen. Hij is als nieuw, altijd in hoesje gebruikt.

 

 

Hij is gewoon perfect. Dacht zelf aan minimaal 150.

 

Groet,

Gert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De andere variant van de 60CSX :-)

 

Waar andere GPS-toestellen nat gaan, schittert de Garmin GPSMAP 76CSx in volle glorie. Dit maritieme GPS-toestel is uw lichtende baken. De GPSMAP 76CSx heeft namelijk een zeer helder kleurenscherm dat ook in genadeloos zonlicht prima is af te lezen. Voor de Garmin GPSMAP 76CSx gaat dus geen zee te hoog, of u nu op het IJsselmeer vaart of midden op de oceaan. Door de krachtige SiRFstarIII GPS-ontvanger heeft u altijd een snelle en stabiele fix. Hoe sterk de deining ook is, met de GPSMAP 76CSx gaat u recht door zee.

 

Uiteraard voorzien van een geheugenkaartje (4GB) en alle kaarten.

 

Ik vind het alleen moeilijk om een waarde te noemen. Hij is als nieuw, altijd in hoesje gebruikt.

 

 

Hij is gewoon perfect. Dacht zelf aan minimaal 150.

 

Groet,

Gert

 

Mijn zoon heeft wel interesse in de GPS. Er is een PB-tje naar je toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...