hneel Geplaatst 17 maart 2010 Geplaatst 17 maart 2010 Sinds enige tijd geeft de Oregon snelheidswaarschuwingen. En dan niet omdat ik te hard rij, maar gewoon bij het wandelen. B.v. "Snelheidswaarschuwing 3km/u". Het komt dan in een rode balk bovenin de kaart. Soms schuiven de andere velden dan naar beneden, soms ook niet. En als je niet in de kaart zit, dan komt het zelfs als popup-scherm. Uitermate irritant. We kent het probleem? En hoe kom ik hier vanaf? Ik draai nu versie 3.60
Ma-Bu Geplaatst 17 maart 2010 Geplaatst 17 maart 2010 Sinds enige tijd geeft de Oregon snelheidswaarschuwingen. En dan niet omdat ik te hard rij, maar gewoon bij het wandelen. B.v. "Snelheidswaarschuwing 3km/u". Het komt dan in een rode balk bovenin de kaart. Soms schuiven de andere velden dan naar beneden, soms ook niet. En als je niet in de kaart zit, dan komt het zelfs als popup-scherm. Uitermate irritant. We kent het probleem? En hoe kom ik hier vanaf? Ik draai nu versie 3.60 om welke gaat het? met de 550T rijd ik wel eens 100+ Km/h, en nog nooit deze melding gezien. Dit is beduidend harder dan 3 Km/h. zit je niet in het "wandel profiel" oid.???
hneel Geplaatst 17 maart 2010 Auteur Geplaatst 17 maart 2010 Ik zit dan in het Geocaching profiel. Misschien denkt hij dat op alles wat geen weg is een snelheidslimiet van 0 km/u geldt? Anders misschien maar eens terug naar versie 3.50...
Aanbevolen berichten