Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

tijdens het instaleren van een nieuwe kaart heb ik perongeluk mijn basiskaart gewist.

wie weet hoe ik mijn basis kaart er weer op krijg.

het is een garmin 60scx uit amerika

groeten Erik

• 1 month later...
Geplaatst (bewerkt)
Kijk eens op onderstaande link voor een mogelijke oplossing.

http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=28400&...kaart+verdwenen

Waarschijnlijk heb ik hetzelfde probleem, maar weet dat niet zeker?? Klopt het dat je dan vierkantjes te zien krijgt op je scherm door je kaart heen?

Hoe kan dit dan gebeurd zijn, hebben niets gewist.

In de link las ik dat die persoon 'n download bestandje had gekregen om die basemap erweer op te zetten maar waar kan ik dat bestandje vinden, die persoon kan ik niet mailen want ik krijg me daar niet ingelogd!! En hoe zet ik dat dan erweer op als ik nog eens niet weet dat ik het heb gewist..

Bedankt..

bewerkt door De Burgjes
Geplaatst
tijdens het instaleren van een nieuwe kaart heb ik perongeluk mijn basiskaart gewist.

wie weet hoe ik mijn basis kaart er weer op krijg.

het is een garmin 60scx uit amerika

groeten Erik

Weet je zeker dat hij echt gewist is? Misschien staat er gewoon een andere kaart overheen. Je kunt in het betreffende scherm instellen (via Hide of Show) welke kaartsets je wilt aanzetten of uitzetten.

Overigens heb je niet zoveel aan de basiskaart. Er staan slechts de grote steden en autowegen op.

Als het trouwens goed is, is er binnen het programma MapSource standaard een basiskaart aanwezig, of kun je die gratis downloaden via de website (ben de naam ervan even kwijt).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...