Gast Pagliacci Geplaatst 21 december 2003 Geplaatst 21 december 2003 Kan iemand mij uitleggen, hoe ik de geuploade afbeeldingen, tussen de text kan plaatsen van mijn cache pagina..? Zal U eeuwig dankbaar zijn... Dubieus: Hutu's die geen GSM gebruiken omdat er te veel toetsies op zitten. Gary
Kruimeldief Geplaatst 21 december 2003 Geplaatst 21 december 2003 Kan iemand mij uitleggen, hoe ik de geuploade afbeeldingen, tussen de text kan plaatsen van mijn cache pagina..? Zal U eeuwig dankbaar zijn... Eeuwig dankbaar? Dat is wel wat lang hoor. Gewoon, HTML gebruiken? url van plaatje/ heb de tekst aangepast, kreeg door via BTW dat ik de / was vergeten. met de / sluit je de opdracht GRTZ Kruimeldief Hedendaage romantiek: Met een Dremel Multi een hartje in een boom graveren.
Bytheway Geplaatst 21 december 2003 Geplaatst 21 december 2003 url van plaatje Vergeet de / niet om het commando te beeindigen. dus[IMG=http://www.******.***/***.gif] Let maar niet op de CODE vermelding, het gaat om wat er achter dus komt. Maar anders kan ik het niet posten, dit forum ondersteunt ook html. Zet ik het gewoon neer dan krijg ik dit: Dus Door de html wil het forum er dan al een plaatje neer zetten. Bytheway
Gast Pagliacci Geplaatst 21 december 2003 Geplaatst 21 december 2003 Bedankt voor de snelle reactie, Gaat al heel goed, doe waarschijnlijk nog iets verkeerd, want ik krijg nu alleen maar een snelkopeling op mijn pagina. Uiteraard wel een koppeling naar het juiste afbeelding. Wil niet zeuren, maar is het ook mogelijk om de afbeelding zelf te plaatsen. Vindt dit al heel mooi, Bedankt Gary.
Peetee Geplaatst 21 december 2003 Geplaatst 21 december 2003 maar is het ook mogelijk om de afbeelding zelf te plaatsen Als je de snelkoppeling hebt, dan ben je al aardig ver. Maar om de afbeelding/foto op de cachepagina te tonen heb je de volgende HTML-tag nodig, die je gewoon in je cache-tekst plaatst (in het "Edit the cache"-scherm). Zorg er wel voor dat het vinkje bij "The descriptions below are in HTML" aangevinkt is. Het nummer (23838_700) hoort bij één van mijn eigen foto's op een van mijn cache-pagina's. Dat nummer moet je dan nog even vervangen door het nummer dat aan jouw eigen foto is toegevoegd. Achter het juiste nummer kom je door even met de rechtermuisknop op je eigen linkje te klikken en te kijken bij "Eigenschappen".
Kruimeldief Geplaatst 22 december 2003 Geplaatst 22 december 2003 (bewerkt) Helaas kun je geen volledig bericht deleten. Dit bericht is gedelted omdat ik 2x op ok drukte en om de een of andere reden gelijk 2 x hetzelfde werd gepost. Sorry GRTZ Kruimeldief Het voordeel van de ziekte van Altzheimer is, dat je elke dag nieuwe vrienden maakt! 22 december 2003 bewerkt door Kruimeldief
Kruimeldief Geplaatst 22 december 2003 Geplaatst 22 december 2003 Voor je cache pagina klopt de omschrijving van PeeTee precies. voor een plaatje plaatsen op deze pagina's gebruik je de htmla versie van BTW en van mij. Het verschil zit hem vooral in de <> [] en in de "scr" Als je het plaatje van PeeTee volgens de Met een rechtermuisklik kun je meestal de eigenschappen van het plaatje oproepen en er het adres (URL) van zien. Ook een manier om te zien hoe men het hier heeft gedaan is gewoon een volledig bericht te quoten en je ziet dan ineens dat om ik, om mijn tekst in het groen en dubbeldik te schrijven, [ b ] [ /b ] voor dubbeldik oftewel bold heb gebruikt en [ color=green ] [ /color ] voor de groene tekst Zo gaat dat met plaatjes dus ook. GRTZ Kruimeldief Een kruising tussen de belastingdienst en Windows: "Leuker kunnen we het niet maken, wel opnieuw opstarten..."
Peetee Geplaatst 22 december 2003 Geplaatst 22 december 2003 Voor je cache pagina klopt de omschrijving van PeeTee precies. Maar daar ging de vraag toch over? De cachepagina?
Kruimeldief Geplaatst 22 december 2003 Geplaatst 22 december 2003 Voor je cache pagina klopt de omschrijving van PeeTee precies. Maar daar ging de vraag toch over? De cachepagina? Klopt helemaal PeeTee. In eerste instantie dacht ik ook dat dit hetzelfde was. Ik maak niet zo veel cachepagina's zoals je weet. Ik krijg toch geen toestemming, dus waarom dan pagina's maken De foto's van mijn TB van de bugrace heb ik gewoon met Microsoft Frontpage gemaakt nadat ik, net als de draadjesstarter, de foto's had geuploaded. De verwijzing in Frontpage naar Microsoft moet wel gedeleted worden. GRTZ Kruimeldief God heeft de aarde geschapen om op te leven. Waarom gaan er dan elke dag mensen dood?
Gast Pagliacci Geplaatst 24 december 2003 Geplaatst 24 december 2003 Hé, Iedereen bedankt, het is gelukt... Heb een beetje vals gespeeld, en volgens de tip van Kruimeldief, met frontpage aangemaakt, rotzooi (microsoft) eromheen verwijderd en.... klaar Ik ben er erg tevreden mee... Gary Leeuwarden
Kruimeldief Geplaatst 25 december 2003 Geplaatst 25 december 2003 Hé, Iedereen bedankt, het is gelukt... Heb een beetje vals gespeeld, en volgens de tip van Kruimeldief, met frontpage aangemaakt, rotzooi (microsoft) eromheen verwijderd en.... klaar Ik ben er erg tevreden mee... Gary Leeuwarden Geen dank, Hartstikke fijn dat weer iets gelukt is. Dat met die Frontpage is dan, zonder dat Microsoftspul, nog steeds groter dan dat het in normaal HTML zou zijn. Maar wat geeft het? Wie ziet het? Hahaha "Wie niets weet mag Microsoft ook best eens misbruiken." GRTZ Kruimeldief De drie R's van Microsoft: Retry, Reboot, Reinstall.
Aanbevolen berichten