Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een eTrex Vista Hcx gekocht. Prima apparaat! Maar ik stuit op een onduidelijkheid. Namelijk de weergave van het Hoofdmenu is niet compleet waardoor ik niet op een eenvoudige manier naar mijn opgeslagen routes en tracks kan komen. In de handleiding staat op pag. 23 dat je 4 hoofdpagina’s moet hebben maar ik heb dan in het Hoofdmenu (2x klikken op menu dus) slechts 4 items staan! Namelijk : Markering, Instellen, Gevarenzone en Spellen….

De overige die ik op blz. 23 van de handleiding zie mis ik dus waardoor ik niet tussendoor bij mijn routes en tracks kan komen. Ook handig bijvoorbeeld , denk ik, om een aantal of alles te wissen. Ik zal vast iets moeten instellen om het hoofdmenu uit te breiden maar kom er niet achter hoe. Ik kom soms wel bij het overzicht van wat er allemaal in zou moeten staan en kun je dan b.v. de volgorde en de hoeveelheid van de menu items aanpassen maar ik krijg ze dus niet te zien. Het zou mooi zijn als dat wel kan. Kent iemand dit probleem?

Geplaatst (bewerkt)

In de eTrex heb je de keuze of je de menu's onder het hoofdmenu opneemt (te benaderen via 2x klikken met de knop linksonder) of via de schermen (te bereiken met de knop rechtsboven). Onder de keuze Instellen (paginaindeling) kun je dit precies regelen. Alle menu's/pagina's die je opneemt in de schermen verdwijnen uit het hoofdmenu. Ik heb zelf maar een beperkt aantal schermen aan, zodat de meeste opties in het hoofdmenu zitten.

bewerkt door topzoekertje
Geplaatst

Bovenstaande klopt. Ik denk dat je met instellingen herstellen (1 x menu) terug kan naar de oorspronkelijke situatie. Anders kan je de schermen instellen via 2 x menu, instellen, paginavolgorde.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Bedankt voor jullie reactie! Was er inmiddels ook al uitgekomen. Volgens mij zit deze functie iets onlogisch in elkaar. Met een weekje intensief gebruik in Berlijn kom je er wel achter hoe de instellingen steeds beter kunnen...

Geplaatst
Bedankt voor jullie reactie! Was er inmiddels ook al uitgekomen. Volgens mij zit deze functie iets onlogisch in elkaar. Met een weekje intensief gebruik in Berlijn kom je er wel achter hoe de instellingen steeds beter kunnen...

Zo leer je het ook het beste, gewoon doen, en van fouten leer je toch

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...