mtkoef Geplaatst 25 februari 2010 Geplaatst 25 februari 2010 Ik heb op het moment een Geko 300 en denk er over om over te stappen op de Etrex H. Beide modellen hebben helaas geen USB-verbinding. Bij de Geko heb ik zo'n kabel met aan de ene kant een plat stekkertje om op de Geko aan te sluiten, en aan de andere kant een seriele connector voor op de PC en ook nog een auto-aansteker connector. Mijn vraag is: is dezelfde kabel ook voor de Etrex bruikbaar?
MatsRetep Geplaatst 25 februari 2010 Geplaatst 25 februari 2010 doe eens een foto, kijkt wat makkelijker
Peetee Geplaatst 25 februari 2010 Geplaatst 25 februari 2010 Mijn vraag is: is dezelfde kabel ook voor de Etrex bruikbaar? Als je het 3e berichtje in dit draadje leest, zou je denken van wel.
hesselannema Geplaatst 25 februari 2010 Geplaatst 25 februari 2010 Gezien de zelf gemaakte data kabels op deze site kan het en zijn de kabels het zelfde. Naast deze zelf bouw stekker zijn er nog 2 orginele stekkers in omloop. Nl een platte en een dikke uitvoering.
mtkoef Geplaatst 26 februari 2010 Auteur Geplaatst 26 februari 2010 Gegeven alle informatie lijkt het wel te gaan passen. Bedankt!
Aanbevolen berichten