eitjes Geplaatst 16 februari 2010 Share Geplaatst 16 februari 2010 Ik zou graag wat Griekse tekst in een logje zetten. Het is echter niet mogelijk om html te gebruiken in logjes en in de standaard BBcode zit het niet. Is er iemand die weet of en hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen? Als ik gewoon de Griekse tekst in mijn logje zet, zie ik het eerst wel goed staan, zelfs na het submitten, maar zodra de tekst in de pagina wordt gezet, wordt het er kennelijk eer uitgefilterd. De enige eerdere draadjes die ik hier vond over BBcode gaan over kleurtjes en figuurtjes met smilies... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoFlowers Geplaatst 16 februari 2010 Share Geplaatst 16 februari 2010 (bewerkt) Misschien lukt dit? maar dan met [ i.pv { {font=Symbol}qweryuiopasdfghjklzxcvbnm{/font} 16 februari 2010 bewerkt door GeoFlowers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 16 februari 2010 Share Geplaatst 16 februari 2010 Of je tekst in een plaatje zetten en het plaatje uploaden in je cachebeschrijving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 16 februari 2010 Share Geplaatst 16 februari 2010 <knip> {font=Symbol}qweryuiopasdfghjklzxcvbnm{/font} Dan denk ik eerder: [symbol]qweryuiopasdfghjklzxcvbnm[/symbol] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2010 Alletwee deel BBCode opties lukken niet (ik had die eerlijk gezegd ook al geprobeerd, maar nu nog een keer). Een plaatje zou natuurlijk kunnen en ga ik doen als er echt niets anders lukt. Zojuist heb ik antwoord gekregen op mijn vraag op het Griekse forum. Als die manier lukt, dan laat ik het hier weten. Dank voor de suggesties tot nu toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2010 Het werkt! Zie http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...p;#entry4228183 en http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...60-6862bd341677 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden