Spring naar bijdragen

Button / Speldje Van Een Event


delta123

Aanbevolen berichten

De grote events van dit jaar komen er weer aan. Hoewel er soms moeite wordt gedaan om een leuke coin te maken zou ik ook graag een speldje of button willen kopen. Die coin gaat in de verzameling of soms op pad(geactiveerd) en zie je niet meer. Het speldje gaat op de rugzak en is een leuk aandenken. Duur om te maken zijn ze dacht ik niet. Misschien een tip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De grote events van dit jaar komen er weer aan. Hoewel er soms moeite wordt gedaan om een leuke coin te maken zou ik ook graag een speldje of button willen kopen. Die coin gaat in de verzameling of soms op pad(geactiveerd) en zie je niet meer. Het speldje gaat op de rugzak en is een leuk aandenken. Duur om te maken zijn ze dacht ik niet. Misschien een tip?

 

Kijk dat is nu eens een start van een draadje waar je wat mee kan.... ook het MZLE team was aan het denken hoe en wat als het gaat om een aandenken aan het event en iets wat blijvend is.. Goedkoper dan een coin en waardevoller dan een trackable. Inmiddels hebben wij een aantal opties en zijn druk aan het kijken wat het wordt. Stay tuned

 

Maar persoonlijk heb ik hetzelfde als delta, liever iets wat op de rugzak gaat dan een coin..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herinneringsattributen zijn leuk. Je kunt denken aan een aanbieding van verschillende: de Coin, jouw Speldje, jouw Button, een Wandelstokplaatje (heb je nl ook van GC zelf), een Geborduurde Badge, een Stikker, etc. Eigenlijk die hebbedingetjes die ze in de goodieshop ook hebben. Dan kun je je stok vol spijkeren, je rugzak vol borduren, je auto vol plakken, je jas vol buttonen. Net wat je wilt.

 

-Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...