eRDeeWee Geplaatst 27 januari 2010 Geplaatst 27 januari 2010 net aangepast, ziet er een stuk beter uit. Kun je een link naar jou typ bestand geven. Ik heb ook geprobeerd om dit aan te passen, maar ik denk dat er iets verkeerd is gegaan. In Mapsource ziet het er perfect uit, maar op mijn Oregon is het dik knudde!!! Hier vind je mijn typ file...
MacDD Geplaatst 27 januari 2010 Geplaatst 27 januari 2010 net aangepast, ziet er een stuk beter uit. Kun je een link naar jou typ bestand geven. Ik heb ook geprobeerd om dit aan te passen, maar ik denk dat er iets verkeerd is gegaan. In Mapsource ziet het er perfect uit, maar op mijn Oregon is het dik knudde!!! Hier vind je mijn typ file... Ik heb enkel dat gebruikt wat er stond, dus nix bijzonders. Heb nog wel enkel gekeken op Mapsource en heb een Vista. Er kan dus verschil zijn tussen ons. Maar ik zal eens kijken.
eRDeeWee Geplaatst 28 januari 2010 Geplaatst 28 januari 2010 RTFM telt deze keer voor mij... Ik had enkel de typfile vervangen en de aanpassingen die MapSetToolkit uitvoert... daar had ik nog nooit van gehoord. Ik heb nu MIJN bestandje gebruikt en zowel in Mapsource als op de Oregon ziet het er perfect uit. Ik heb ook de adv.typ eens geprobeerd van bovenstaande link... Met een lasbril op viel dat wel mee...
MacDD Geplaatst 28 januari 2010 Geplaatst 28 januari 2010 RTFM telt deze keer voor mij... Ik had enkel de typfile vervangen en de aanpassingen die MapSetToolkit uitvoert... daar had ik nog nooit van gehoord. Ik heb nu MIJN bestandje gebruikt en zowel in Mapsource als op de Oregon ziet het er perfect uit. Ik heb ook de adv.typ eens geprobeerd van bovenstaande link... Met een lasbril op viel dat wel mee... Dat ik dus jou bestand ga proberen
williex Geplaatst 17 maart 2010 Geplaatst 17 maart 2010 Heeft iemand al ervaring in het veld met de 60csx
GoudHaartje Geplaatst 17 maart 2010 Geplaatst 17 maart 2010 (bewerkt) Tot op heden ging het over de zichtbaarheid. Op mijn Oregon is dat allemaal dik voor elkaar. En zeker als je wat inzoomt tijdens het lopen heb je een goed beeld. So far, so good. De bedoeling van mijn oorspronkelijke vraag was eigenlijk om te weten te komen, wie er al ervaringen mee had "in het veld". Door weers- en andere omstandigheden ben ik er nog niet toe gekomen om de waarde van de routeerbaarheid te testen. Vindt de Topo Benelux 2010 de juiste en gemakkelijkste route voor zowel fiets als voetganger? Dat is wel interessant natuurlijk. Fietsend weet ik niet,want ik ga nooit cachen op de fiets. Maar ik heb 'm nu al een tijdje in gebruik en loopt als een trein. Met de routes doet ie het ook god maar wat ik wel merk is dat het bos niet zo zuinig op zijn paden is. Ik heb het al een paar keer meegemaakt dat er keurig een pad staat op de kaart, maar dat dus helemaal dichtgegroeid is. Weg makkelijkste route. Daarom navigeer ik tegenwoordig niet meer met een route. Dat komt niet door de onwerkbaarheid van de kaart maar dat het bosbeheer nogal eens besluit paden niet meer te onderhouden. Veel succes verder Gr wendy 17 maart 2010 bewerkt door GoudHaartje
Aanbevolen berichten