cirkel Geplaatst 24 januari 2010 Share Geplaatst 24 januari 2010 Ik heb een nieuw emailadres voor mijn geocachemails gemaakt. Het is een gmail account. Als ik dmijn emailadres wil veranderen voor het nl forum lukt dat niet. Voor de com site lukt dit wel. Wie kan mij helpen Cirkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 24 januari 2010 Share Geplaatst 24 januari 2010 Klopt helemaal, is om spammers en andere ongewenste zaken tegen te gaan ook niet mogelijk met adressen bij gmail, hotmail etc. Oplossing: maak een ticket aan op de hoofdpagina in het menu links bij Contact Us?, en eea wordt door het team handmatig aangepast. Greetz en succes ermee, Bloodwoosj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cirkel Geplaatst 24 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2010 Bedankt voor dit snelle antwoord. Gelijk maar even gedaan. Nu maar even wachten op antwoord Cirkel Draadje kan dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 januari 2010 Share Geplaatst 25 januari 2010 We kijken er vanavond even naar! Draadje toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten