De Roode Loper Geplaatst 25 januari 2010 Share Geplaatst 25 januari 2010 Hoe zou dat komen?De cacher die de cachebox opende tijdens de regen liet toe dat er water in de box kwam... En als die 100 waterdicht is kan het vocht er dus niet meer uit, vandaar dat de volgende cacher vaststelt dat de inhoud nat of vochtig is... Heb daarom ooit één van mijn caches gearchiveerd, omdat ik die te veel moest gaan uitdrogen... Deze lag in een open gebied, zonder veel schuilmogelijkheden. Ik lees af en toe een logje met "het was boos er bar. kou, wind, regen brrr. Vreselijk maar toch doorgezet. In de stromende regen de cache gevonden."En de cachedoos is een absoluut waterdichte ammo box. Een volgende log leest dan: "de inhoud van de cache is nogal nat.". ............. en daar hebben ze nu een paraplu voor uitgevonden . Hadden we het daar gisteren niet over? Toeval of is het een voorzet tot....vernieuwing? Laten we het houden op bewustwording en .............. nu weer on topic! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 26 januari 2010 Share Geplaatst 26 januari 2010 Kijk hier eens: http://www.geocoinshop.de/product_info.php...c59ka6j8q7qqgo5 Heb ook eens 2 gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden