Spring naar bijdragen

Wie Zit Daar Achter?


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af, wie zit waar achter?

 

Het viel mij op dat Matsretep oftewel Peter Stam zowel de actie voor Haïti als de Vomarrace heeft georganiseerd en misschien heeft hij nog wel meer op zijn geweten. :blush:

 

Ik kan van een aantal acties die ik me nog wel kan herinneren evt. wel opzoeken wie daar achter zit, maar dan mis ik er zeker een heleboel.

Dus mijn vraag is, of iedereen zelf kan aangeven wat ie heeft gedaan mbt geocaching-nevenactiviteiten, bijv. een wedstrijd organiseren, een actie opzetten, een idee uitwerken enz.

 

Ben heel benieuwd, want volgens mij is er naast het leggen van caches en organiseren van events, intussen een hele lijst van leuke geocaching-nevenactiviteiten.

Dus kom er maar eerlijk voor uit, waar zit jij achter? :rolleyes:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Toch wel leuk als je je eigen naam hebt staan in Google Alerts

dan kom je via die link weer terug op dit forum en dat binnen 1 dag na plaatsing

ik had het zelf nog niet gezien

 

om het lijstje nog even aan te vullen

de geocoin.startpagina.nl en de TB-race.nl zijn ook van mij(ons)

de laatste wil ik zo beschikbaar stellen voor programeurs om een eigen Hollandse racesite te ontwikkelen

 

volgende graag

bewerkt door MatsRetep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

om het lijstje weer wat aan te vullen:

 

Ondergetekende is verantwoordelijk voor de Proost 2010 TB-race. Iets wat, als het goed is, ook een jaarlijks terugkerende race moet gaan worden. Inmiddels ben ik ook druk bezig met het vertalen van de TB-race.com pagina en ook de TB-rescue.com staat in de rij om vertaald te worden.

 

Daarnaast nog genoeg ideeën in m'n hoofd, dus wie weet wat volgt......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog niet heel lang in het wereldje van Geocaching, maar toch heb ik al wat gedaan:

-Het logo van 'Cacheweekend 555', zowel die voor de cachepagina als die voor je handtekening.

-En de stand bijhouden van Cacheweekend 555

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

om het lijstje nog even aan te vullen

de geocoin.startpagina.nl en de TB-race.nl zijn ook van mij(ons)

de laatste wil ik zo beschikbaar stellen voor programeurs om een eigen Hollandse racesite te ontwikkelen

 

volgende graag

 

ligt het aan mijn browser ?? maar via http://tbrace.com/index.php?rid=89 is de 7e entry compleet verkreukeld en kan ik helaas mijn eigen racer niet meer terug vinden...

 

groeten

 

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

om het lijstje nog even aan te vullen

de geocoin.startpagina.nl en de TB-race.nl zijn ook van mij(ons)

de laatste wil ik zo beschikbaar stellen voor programeurs om een eigen Hollandse racesite te ontwikkelen

 

volgende graag

 

ligt het aan mijn browser ?? maar via http://tbrace.com/index.php?rid=89 is de 7e entry compleet verkreukeld en kan ik helaas mijn eigen racer niet meer terug vinden...

 

groeten

 

Frank

 

Nee ligt niet aan jouw brouwser maar aan de veranderingen op GC.com (waarschijnlijk) voor de duidelijkheid is tbrace.com niet van mij maar van een Amerikaan. Het probleem is bij hem bekend en er wordt gekeken hoe dit hersteld kan worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ongeveer ieder seizoen zal er een N.I.E.L.S. zijn, waarbij de letters elke keer iets anders betekenen, nagelang het thema.

Maar wie N.I.E.L.S. is ? Het is niet zo belangrijk om dat te weten. Het gaat om het plezier wat de bezoekers van N.I.E.L.S. hebben.

Namen van de organisatie voegen daar niet zoveel aan toe, is het idee.

 

De eerst volgende N.I.E.L.S. is op 12 februari 2010

 

Gegroet N.I.E.L.S.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ongeveer ieder seizoen zal er een N.I.E.L.S. zijn, waarbij de letters elke keer iets anders betekenen, nagelang het thema.

Maar wie N.I.E.L.S. is ? Het is niet zo belangrijk om dat te weten. Het gaat om het plezier wat de bezoekers van N.I.E.L.S. hebben.

Namen van de organisatie voegen daar niet zoveel aan toe, is het idee.

 

De eerst volgende N.I.E.L.S. is op 12 februari 2010

 

Gegroet N.I.E.L.S.

Ehh, n.i.e.l.s betekend Naam Is Echt Lutteloos Stichting?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...