Twinlife Geplaatst 5 februari 2004 Geplaatst 5 februari 2004 Sorry maar ik misbruik dit draadje even om te kijken of ik nu en foto bij mijn forum naam heb. wij zien nog niks gr twinlife (die wel een foto van zichzelf heeft)
Kruimeldief Geplaatst 5 februari 2004 Geplaatst 5 februari 2004 Sorry maar ik misbruik dit draadje even om te kijken of ik nu en foto bij mijn forum naam heb. Ja, perfect. houden zo. Niet meer bewegen. GRTZ Kruimeldief Ga er vanuit dat alles klote is, dan valt het altijd mee. Nou ja,... af en toe dan.
Biertjuh Geplaatst 5 februari 2004 Geplaatst 5 februari 2004 Sorry maar ik misbruik dit draadje even om te kijken of ik nu en foto bij mijn forum naam heb. Ja, perfect. houden zo. Niet meer bewegen. GRTZ Kruimeldief Ga er vanuit dat alles klote is, dan valt het altijd mee. Nou ja,... af en toe dan. Je heb gelijk kruimel, Perfect!!
Kruimeldief Geplaatst 5 februari 2004 Geplaatst 5 februari 2004 Je heb gelijk kruimel, Perfect!! Oeps, pas op. Mijn tieten van een jaar geleden moest ik ook laten amputeren. Je vind ze dan ook niet meer terug. Maar, perfect is het. Wat een mooi tatoo GRTZ Kruimeldief Songfestival in Nederland nu Flopfestival... Zullen we Teach In gewoon weer sturen?
Twinlife Geplaatst 6 februari 2004 Geplaatst 6 februari 2004 Kruimeldief Ga er vanuit dat alles klote is, dan valt het altijd mee. Nou ja,... af en toe dan. Je heb gelijk kruimel, Perfect!! wat een beeldige foto deze is perfect!!! gr twinlife (die de tatoo nog niet eens gezien heeft)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden