Spring naar bijdragen

Ppc-gc-tools


Travel Wolf

Aanbevolen berichten

Volgens mij is er nog geen topic over het tooltje PPC-GC-Tools.

Ik kwam dit tooltje tegen voor windowsmobile. Ziet er wel leuk uit voor het inlezen van caches uit GSAK op de mobieltje. Heb hem even getest... werkt wel geinig. Zo heb je alle info bij de hand van een niet al te grote GSAK database. Of ik het ook ga gebruiken weet ik nog niet, maar wilde het toch even vermelden hier voor paperless cachen.

Eenmaal de database ingeladen werkt het daarna wel snel.

In engels en duits beschikbaar.

 

Werkt bij mij op een HTC Touch Pro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben een echte fan van deze Getcachebox. Het is een prima programma om paperless te mee caches. Alles zit er op en der aan, kopas, kaarten van openstreetmap, projecteren enz. En de waypoints worden perfect op de kaart neergezet. Gebruik dit programmatje ondertussen een half jaar op mijn mio p560.

bewerkt door mjurna
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een echte fan van deze Getcachebox. Het is een prima programma om paperless te mee caches. Alles zit er op en der aan, kopas, kaarten van openstreetmap, projecteren enz. En de waypoints worden perfect op de kaart neergezet. Gebruik dit programmatje ondertussen een half jaar op mijn mio p560.

 

Ziet er inderdaad ook leuk uit! Ga ik ook even mee spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een leuke tool :thumbup:

 

Weet iemand ook welke handige offline-tools zijn voor de PPC. Daarmee bedoel ik programma's waarmee je kan navigeren naar een cache toe, zonder een live internet verbinding voor je maps.

OZI Explorer ken en heb ik, maar ik vraag me af of er andere tools zijn waarbij je bijvoorbeeld niet gebruik hoeft te maken van kaarten, of tools waarbij je bijv. Openstreetmap kaarten kan gebruiken. Deze zijn namelijk veel actueler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een leuke tool :dribble:

 

Weet iemand ook welke handige offline-tools zijn voor de PPC. Daarmee bedoel ik programma's waarmee je kan navigeren naar een cache toe, zonder een live internet verbinding voor je maps.

OZI Explorer ken en heb ik, maar ik vraag me af of er andere tools zijn waarbij je bijvoorbeeld niet gebruik hoeft te maken van kaarten, of tools waarbij je bijv. Openstreetmap kaarten kan gebruiken. Deze zijn namelijk veel actueler.

 

Op de Getcachebox site staat ook het programma mapbox. Hiermee kan je voordat je gaat cachen de benodigde maps downloaden tot het gewenste zoom niveau. Heb je meteen je maps offline beschikbaar. Handig voor het cachen, maar ook zeker handig als je op vakantie bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een leuke tool :thumbsup:

 

Weet iemand ook welke handige offline-tools zijn voor de PPC. Daarmee bedoel ik programma's waarmee je kan navigeren naar een cache toe, zonder een live internet verbinding voor je maps.

OZI Explorer ken en heb ik, maar ik vraag me af of er andere tools zijn waarbij je bijvoorbeeld niet gebruik hoeft te maken van kaarten, of tools waarbij je bijv. Openstreetmap kaarten kan gebruiken. Deze zijn namelijk veel actueler.

 

Op de Getcachebox site staat ook het programma mapbox. Hiermee kan je voordat je gaat cachen de benodigde maps downloaden tot het gewenste zoom niveau. Heb je meteen je maps offline beschikbaar. Handig voor het cachen, maar ook zeker handig als je op vakantie bent.

 

Ik zie dat de mapbox vervangen is voor een ander programma, maar is heel interresant. Daar kunnen nl ook maps voor Ozi mee gemaakt worden.

vooral de bijgewerkte openstreetmaps als kaarten helpen al heel veel.

 

Bedankt voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Ik wil mijn oude ppc met windows mobile 4 graag in gebruik nemen om te cachen.

Dan zouden we een tweede aparaat hebben die we kunnen gebruiken als er iemand meeloopt.

Ik vind tot nu toe alleen software voor nieuwere versies.

Als ik een waypoint kan invoeren en vervolgens achter een pijl aan kan lopen ben ik al heel tevreden.

Iemand een sugestie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...