Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Even nieuwe topic met het al bestaande topic samengevoegd... Zo komt het ook nog in het juiste subforum terecht.

Twee vliegen in 1 klap noemen ze dat :thumbsup:

Geplaatst (bewerkt)
Volgens mij heeft dit ook te maken met de wijzigingen bij gc.com. Daar moet GCzII dus nog op afgestemt worden.

....

In de tussentijd weer even op XDA-developpers gekeken... en inderdaad: de melding 'cache not found' heeft met de wijzigingen bij gc.com te maken. Zie hier het berichtje van de maker. Hij gaat er komende dagen dus mee aan de slag!

Bedankt voor dit bericht.

Ik ben nu wat geruster en wacht even af.

bewerkt door Fredennel
Geplaatst
GCzii is inmiddels geupdate naar versie 0.2.35.37.

Hopenlijk werkt alles nu weer.

Als je dan ook door zou willen geven of alles weer werkt. Dan weet ik of ik moet gaan updaten of dat ik me de moeite kan besparen ;)

Geplaatst

Als je dan ook door zou willen geven of alles weer werkt. Dan weet ik of ik moet gaan updaten of dat ik me de moeite kan besparen ;)

Heb een paar testjes gedaan met het downloaden van caches ikn de buurt en alles lijkt weer oké.

Geplaatst

Tip: Als je AppToDate gebruikt op je WindowsMobile, is updaten heel makkelijk zonder veel extra handelingen...

Geplaatst

Nu heb ik het probleem dat ik de oudere versie niet kan verwijderen: staat niet in het lijstje progs bij instellingen/programma's verwijderen.

De nieuwe versie eroverheen zetten lukt ook niet.

En ik vind nergens Apptodate, de oplossing die ik de voorkeur geef.

:blush: Nu voel ik me een beetje dom

ik zou graag dit progje weer werkende hebben omdat het bere handig is onderweg

Geplaatst
Nu heb ik het probleem dat ik de oudere versie niet kan verwijderen: staat niet in het lijstje progs bij instellingen/programma's verwijderen.

De nieuwe versie eroverheen zetten lukt ook niet.

En ik vind nergens Apptodate, de oplossing die ik de voorkeur geef.

:blush: Nu voel ik me een beetje dom

ik zou graag dit progje weer werkende hebben omdat het bere handig is onderweg

AppToDate is van Modaco.com te downloaden. Als je hem al op je telefoon hebt staan, moet ie ergens als icoontje ( aardbolletje met groen pijltje) tussen je programma's staan.

Geplaatst

Pppfffttt een paar grijze haren rijker inmiddels: wat ik gedaan heb is toch maar oude programma handmatig verwijderd, nieuwe er weer op en nu werkt alles naar behoren.

Apptodate stond wel op m'n HTC maar werkte niet ( of ik wist niet ermee om te gaan ofzo).

Tis me gelukt, en nu maar hopen dat ze bij .com niet weer voorjaars schoonmaak gaan houden ofzo, want het heeft meer consequenties dan me lief is.

Geplaatst
Pppfffttt een paar grijze haren rijker inmiddels: wat ik gedaan heb is toch maar oude programma handmatig verwijderd, nieuwe er weer op en nu werkt alles naar behoren.

Apptodate stond wel op m'n HTC maar werkte niet ( of ik wist niet ermee om te gaan ofzo).

Tis me gelukt, en nu maar hopen dat ze bij .com niet weer voorjaars schoonmaak gaan houden ofzo, want het heeft meer consequenties dan me lief is.

Het heeft ook even bij mij geduurd om te weten hoe het een en ander progje op mijn Omnia2 verwijderd moest worden.

Dit is uiteindelijk ook gelukt en ik heb opnieuw de nieuwe versie van GCzII gedownload en geïnstalleerd.

Het werkt zo te zien weer als een tierelier.

Bedankt voor al jullie reacties!!

Geplaatst

Misschien een domme vraag, maar kan ik de update vinden?

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ik heb van een aantal caches die in wilde doen in GSAK een GPX-file gemaakt.

Deze laat ik in in Gcz, alleen krijg in de child waypoints niet meegeladen.

Ik moet dan eerst "Download all caches" activeren, voordat ik die ook ingeladen heb.

Ik heb "Use default" aangevinkt bij export GPX/LOC File.

De overige informatie krijg ik wel mee.

Iemand een idee hoe ik de child waypoints meekrijg?

O, ja. Ik heb de nieuwste versie erop staan.

• 1 month later...
Geplaatst

Sinds een paar dagen krijg ik nu "cache not found" op GCZII... Hij laadt wel de dichtstbijzijnde caches in, maar als ik op een cache klik, dan krijg ik dus de melding dat 'ie deze niet kan vinden. Heb versie gecontroleerd, en heb de laatste versie. (0.2.35.40)

Instellingen gecontroleerd (username, cookies enz. zoals op website van gczII staat), klopt allemaal...

Opnieuw geïnstalleerd, nog steeds hetzelfde. Heel af en toe krijg ik een cache ineens wel te zien, dat is het vreemdste.

Meer mensen die dit momenteel ondervinden? En beter nog, is er een oplossing voor?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...