Team Firefox Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 Ik wil een downgrade gaan doen naar versie 6.13.7, de laatste versie die geen vertekend kaartbeeld geeft. Alleen is die nergens meer te vinden. Iemand misschien een suggestie hoe daar nog aan te komen is?
0 Team Firefox Geplaatst 16 januari 2010 Auteur Geplaatst 16 januari 2010 klopt, het linkje is geweldig. versie 6.13 geinstalleerd. maar nu krijg ik weer een berichtje dat er iets is met het register en dat ik opnieuw moet installeren. Waarschijnlijk zit er dan een regeltje van bijvoorbeeld een Topokaart in je systeemregister dwars. Haal alles er maar eens af, ook via configuratiescherm>software>Garmin en dan via start>uitvoeren>regedit en bekijk: HKLM\Software\Garmin\Mapsource\Families. Verwijder daar het mapje famlies met inhoud en installeer vervolgens Mapsource 6.13.7 en vervolgens je kaarten.
0 GeoFlowers Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 Zoek eens naar "mapsource fix" kijk ook in het volgende draadje voor oplossingen: hier dus
0 GoudHaartje Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 klopt, het linkje is geweldig. versie 6.13 geinstalleerd. maar nu krijg ik weer een berichtje dat er iets is met het register en dat ik opnieuw moet installeren. Waarschijnlijk zit er dan een regeltje van bijvoorbeeld een Topokaart in je systeemregister dwars. Haal alles er maar eens af, ook via configuratiescherm>software>Garmin en dan via start>uitvoeren>regedit en bekijk: HKLM\Software\Garmin\Mapsource\Families. Verwijder daar het mapje famlies met inhoud en installeer vervolgens Mapsource 6.13.7 en vervolgens je kaarten. alles eruit, eraf en schoongemaakt. Nu krijg ik het bericht dat de installatie geen previous installaties kan vinden. Grrrrrrr
0 Team Firefox Geplaatst 16 januari 2010 Auteur Geplaatst 16 januari 2010 klopt, het linkje is geweldig. versie 6.13 geinstalleerd. maar nu krijg ik weer een berichtje dat er iets is met het register en dat ik opnieuw moet installeren. Waarschijnlijk zit er dan een regeltje van bijvoorbeeld een Topokaart in je systeemregister dwars. Haal alles er maar eens af, ook via configuratiescherm>software>Garmin en dan via start>uitvoeren>regedit en bekijk: HKLM\Software\Garmin\Mapsource\Families. Verwijder daar het mapje famlies met inhoud en installeer vervolgens Mapsource 6.13.7 en vervolgens je kaarten. alles eruit, eraf en schoongemaakt. Nu krijg ik het bericht dat de installatie geen previous installaties kan vinden. Grrrrrrr Ik weet niet wat je aan kaarten hebt, maar als alles schoon is, moet je eerst beginnen met iets als City Navigator of Metroguide. Daarna MapSource updaten naar 6.13.7 en vervolgens eventueel de topokaarten.
0 GoudHaartje Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 klopt, het linkje is geweldig. versie 6.13 geinstalleerd. maar nu krijg ik weer een berichtje dat er iets is met het register en dat ik opnieuw moet installeren. Waarschijnlijk zit er dan een regeltje van bijvoorbeeld een Topokaart in je systeemregister dwars. Haal alles er maar eens af, ook via configuratiescherm>software>Garmin en dan via start>uitvoeren>regedit en bekijk: HKLM\Software\Garmin\Mapsource\Families. Verwijder daar het mapje famlies met inhoud en installeer vervolgens Mapsource 6.13.7 en vervolgens je kaarten. alles eruit, eraf en schoongemaakt. Nu krijg ik het bericht dat de installatie geen previous installaties kan vinden. Grrrrrrr Ik weet niet wat je aan kaarten hebt, maar als alles schoon is, moet je eerst beginnen met iets als City Navigator of Metroguide. Daarna MapSource updaten naar 6.13.7 en vervolgens eventueel de topokaarten. Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ineens heb ik weer mapsource, versie 6.14 nu alle kaarten er weer opzetten. gr wendy
0 Team Firefox Geplaatst 16 januari 2010 Auteur Geplaatst 16 januari 2010 Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ineens heb ik weer mapsource, versie 6.14nu alle kaarten er weer opzetten. gr wendy Brute force wil ook wel eens helpen
0 GoudHaartje Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ineens heb ik weer mapsource, versie 6.14nu alle kaarten er weer opzetten. gr wendy Brute force wil ook wel eens helpen En mapsource is weer dood. ik geef het op. Bedankt voor de hulp
0 Team Firefox Geplaatst 17 januari 2010 Auteur Geplaatst 17 januari 2010 En mapsource is weer dood. ik geef het op.Bedankt voor de hulp Had je MapSource Fixer al geprobeerd: http://www.gpscenter.be/garmin/html/mapsource_repareren.html
0 Hiker_R Geplaatst 31 augustus 2011 Geplaatst 31 augustus 2011 versie 6.13.7, de laatste versie die geen vertekend kaartbeeld geeft. Weet iemand of het vertekende kaartbeeld inmiddels is opgelost? En zo ja, vanaf welke versie?
Vraag
Team Firefox
Ik wil een downgrade gaan doen naar versie 6.13.7, de laatste versie die geen vertekend kaartbeeld geeft. Alleen is die nergens meer te vinden. Iemand misschien een suggestie hoe daar nog aan te komen is?
25 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten