Spring naar bijdragen

Wap Site Geeft Error


Travel Wolf

Aanbevolen berichten

Tegenwoordig krijg ik vaak een foutmelding als ik via WAP.geocaching.com via mijn telefoon (dus onderweg) log. Dit ging eerder altijd perfect, maar tegenwoordig dus niet meer. Soms blijkt de log wel doorgekomen, niet altijd. Vandaag was de log wel doorgekomen, maar de gedropte coins weer niet en daar gaat het mij vaak om, zodat ik die meteen in de cache heb gelogd.

 

Meer mensen hier last van??

 

Mensen die nog een ander programma'tje of eenvoudig (dus zonder poespas) internetsite gebruiken om onderweg te loggen op windowsmobile telefoon? Voordeel van WAP site is dat het (in het buitenland waar mijn onbeperkt internet niet geldig is) bijna geen dataverkeer genereert omdat het simpel wat tekst is.

 

Ter info: ik heb een HTC Touch Pro met WindowsMobile

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tegenwoordig krijg ik vaak een foutmelding als ik via WAP.geocaching.com via mijn telefoon (dus onderweg) log. Dit ging eerder altijd perfect, maar tegenwoordig dus niet meer. Soms blijkt de log wel doorgekomen, niet altijd. Vandaag was de log wel doorgekomen, maar de gedropte coins weer niet en daar gaat het mij vaak om, zodat ik die meteen in de cache heb gelogd.

 

Meer mensen hier last van??

 

Mensen die nog een ander programma'tje of eenvoudig (dus zonder poespas) internetsite gebruiken om onderweg te loggen op windowsmobile telefoon? Voordeel van WAP site is dat het (in het buitenland waar mijn onbeperkt internet niet geldig is) bijna geen dataverkeer genereert omdat het simpel wat tekst is.

 

Ter info: ik heb een HTC Touch Pro met WindowsMobile

Wist niet dat er een mobiele geocaching.com was! Wij hebben hier ook zo'n foon, maar daar werkt Geocaching Live (en Wherigo) (nog) niet op. Je kunt eens een programma als Trimble's geocache navigator gebruiken, misschien werkt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig krijg ik vaak een foutmelding als ik via WAP.geocaching.com via mijn telefoon (dus onderweg) log. Dit ging eerder altijd perfect, maar tegenwoordig dus niet meer. Soms blijkt de log wel doorgekomen, niet altijd. Vandaag was de log wel doorgekomen, maar de gedropte coins weer niet en daar gaat het mij vaak om, zodat ik die meteen in de cache heb gelogd.

 

Meer mensen hier last van??

 

Mensen die nog een ander programma'tje of eenvoudig (dus zonder poespas) internetsite gebruiken om onderweg te loggen op windowsmobile telefoon? Voordeel van WAP site is dat het (in het buitenland waar mijn onbeperkt internet niet geldig is) bijna geen dataverkeer genereert omdat het simpel wat tekst is.

 

Ter info: ik heb een HTC Touch Pro met WindowsMobile

Wist niet dat er een mobiele geocaching.com was! Wij hebben hier ook zo'n foon, maar daar werkt Geocaching Live (en Wherigo) (nog) niet op. Je kunt eens een programma als Trimble's geocache navigator gebruiken, misschien werkt dat?

 

Bedankt voor de reactie. Dat programma ken ik inderdaad van de Nokia telefoons. Wij gebruikten dat toen het nog gratis was voor Nokia N82 bezitters. Tegenwoordig is het niet meer gratis en het gebruikt bovendien Field-notes, dus later alsnog bevestigen voor de log wordt geplaatst. Mij gaat het juist om het direct loggen. Maar ik las zonet (nadat ik de vraag stelde) op het Amerikaanse forum dat de fout een bekend probleem is waar meer mensen last van hebben, dus ik hoop dan maar dat als er meer klachten zijn... het binnenkort wel weer gerepareerd gaat worden....

Maar tot die tijd sta ik open voor suggesties voor met name het simpele loggen (rechtstreeks, dus zonder field-notes) onderweg met de PDA, zonder grote internetpagina's te openen.

 

Update 14-1-2010:

Ik denk dat ik Gcz maar weer eens ga uitpluizen tot ik een betere optie heb. (nadat die door de volgende update weer werkt natuurlijk, want ook die is door de wijzigingen van geocaching.com van slag) Ik twijfel alleen of die niet teveel dataverkeer genereert voor in het buitenland.

 

PS Moderator, dit topic wat ik gestart ben in algemene vragen heb hoorde natuurlijk eigenlijk meer thuis in "software diversen"... :thumbdown: misschien kan je het verplaatsen?

bewerkt door Travel Wolf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...