*BaJo* Geplaatst 11 januari 2010 Geplaatst 11 januari 2010 wat is eigenlijk het probleem dat die caches op het interne geheugen staan?
Remunj Geplaatst 11 januari 2010 Geplaatst 11 januari 2010 aan allen ,,dank u wel,,het is gelukt mapje moet wel garmin gpx noemen maar allez vooruit het is allemaal goed gekomen grtz Geen dank, we helpen graag.
GoudHaartje Geplaatst 11 januari 2010 Geplaatst 11 januari 2010 wat is eigenlijk het probleem dat die caches op het interne geheugen staan? dat bedacht ik me ook. ik heb nog zoveel ruimte op het interne geheugen. Kun je op het kaartje meer caches kwijt ofzo ? Gr GH
Remunj Geplaatst 11 januari 2010 Geplaatst 11 januari 2010 wat is eigenlijk het probleem dat die caches op het interne geheugen staan? dat bedacht ik me ook. ik heb nog zoveel ruimte op het interne geheugen. Kun je op het kaartje meer caches kwijt ofzo ? Gr GH Weet ik niet, maar ik heb ze ook op het kaartje staan en niet intern.
de witten Geplaatst 11 januari 2010 Auteur Geplaatst 11 januari 2010 probeer op het gps geheugen enkel kaarten te zetten kwestie van het geheugen niet te bezoedelen met de cacheuitleg zit er nl met zeer veel kaartmateriaal op ttz city navigator , fietskaarten van de benelux dan nog topokaarten van benelux en duitsland en daarom probeer ik van dit proper te houden kaarten apart en caches apart
Remunj Geplaatst 11 januari 2010 Geplaatst 11 januari 2010 probeer op het gps geheugen enkel kaarten te zettenkwestie van het geheugen niet te bezoedelen met de cacheuitleg zit er nl met zeer veel kaartmateriaal op ttz city navigator , fietskaarten van de benelux dan nog topokaarten van benelux en duitsland en daarom probeer ik van dit proper te houden kaarten apart en caches apart Lijkt mij een duidelijke reden.
*BaJo* Geplaatst 11 januari 2010 Geplaatst 11 januari 2010 inderdaad een goeie rede, bij ons is het precies andersom alle kaarten staan op het kaartje en de caches op de gps, heb 800 mb geheugen op de gps maar gebruik er eigenlijk maar 15mb van De rest is dan voor foto's (die we haast niet maken) en wherigo's
*BaJo* Geplaatst 11 januari 2010 Geplaatst 11 januari 2010 wat is eigenlijk het probleem dat die caches op het interne geheugen staan? dat bedacht ik me ook. ik heb nog zoveel ruimte op het interne geheugen. Kun je op het kaartje meer caches kwijt ofzo ? Gr GH Volgens mij zijn 5000 caches maar 20mb ofzo. en het lijkt me juist beter om de gps leeg te houden en het kaartje helemaal vol te proppen (bij ons staat nl be lux fra en de op het geheugenkaartje)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden