Spring naar bijdragen

Hulpvraag


bijsaver

Aanbevolen berichten

Beste Forumlezers,

 

 

Sinds enige dagen ben ik de trotse bezitter van een GPS-apparaat en ben ik vol enthousiasme gestart met het geocachen. De eerste caches verliepen heel goed. Dit waren de zogenaamde traditionele caches. Nu ben ik bezig met mijn eerste 'Multi' en kom ik tot waypoint 5. De aanwijzigingen die ik krijg bij de vorige 4 WP's zijn in de vorm van een letter met een cijfer: A=..., B=..., C=... en D=...

Wat kunnen deze letter met cijfers betekenen?

 

Alvast hartelijk dank voor een reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste Forumlezers,

 

 

Sinds enige dagen ben ik de trotse bezitter van een GPS-apparaat en ben ik vol enthousiasme gestart met het geocachen. De eerste caches verliepen heel goed. Dit waren de zogenaamde traditionele caches. Nu ben ik bezig met mijn eerste 'Multi' en kom ik tot waypoint 5. De aanwijzigingen die ik krijg bij de vorige 4 WP's zijn in de vorm van een letter met een cijfer: A=..., B=..., C=... en D=...

Wat kunnen deze letter met cijfers betekenen?

 

Alvast hartelijk dank voor een reactie.

 

Ik zie alleen maar letters.

Maar als je bedoelt wat er staat moet je gewoon het alfabet aanhouden: a=1, b=2 enz.

 

Maar je moet bij multi soms bij elke coördinaat een getal noteren en die geven ze dan een letter, zoals; Het aantal bankjes op het plein is A

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kunnen deze letter met cijfers betekenen?

 

Alvast hartelijk dank voor een reactie.

Hallo bijsaver,

 

Welkom bij de club! Meteen maar even een waarschuwing: waarschijnlijk word je langzaam maar zeker verslaafd. :cry:

Als je nog even meldt met welke cache (GC-code) je bezig bent (was), dan kunnen we iets specifieker helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Forumlezers,

 

 

Sinds enige dagen ben ik de trotse bezitter van een GPS-apparaat en ben ik vol enthousiasme gestart met het geocachen. De eerste caches verliepen heel goed. Dit waren de zogenaamde traditionele caches. Nu ben ik bezig met mijn eerste 'Multi' en kom ik tot waypoint 5. De aanwijzigingen die ik krijg bij de vorige 4 WP's zijn in de vorm van een letter met een cijfer: A=..., B=..., C=... en D=...

Wat kunnen deze letter met cijfers betekenen?

 

Alvast hartelijk dank voor een reactie.

 

 

Meestal krijgt de cijfer een waarden, bij elke waypoint 1

Dus bijv, bij waypoint 1 hoeveel bomen zie je = a

 

dan is de aantal bomen de waarde van letter a

 

Bij het einde van de multie krijg je vaak een soms met de letter er in verwerkt je weet de waarde van de letter en kan zo de eind coordinaat berekenen.

 

veel succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...