Mr.Atari Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 Tja, weer iets voor in de Geocaching-anaalen Als ik dat laatste woord een paar keer lees/hardop uitspreek krijgt het iets ehm raars zeg maar of ligt dat aan mij Dat ligt vast aan jou...
Team Firefox Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 Tja, weer iets voor in de Geocaching-anaalen Als ik dat laatste woord een paar keer lees/hardop uitspreek krijgt het iets ehm raars zeg maar of ligt dat aan mij Dat ligt vast aan jou... Gaat dit draadje nog ergens over afgezien van chatten?
Team Gelaen Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 Volgens mij gaat het draadje al lang niet meer over de vraag van de TS, hetgeen ik (op wellicht de verkeerde manier) benadrukte.
Team WilP Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 zucht. Mischien is het handig(er) om op het NL stuk van het .com forum een link naar hier te zetten Of andersom
Mr.Atari Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 Volgens mij gaat het draadje al lang niet meer over de vraag van de TS, hetgeen ik (op wellicht de verkeerde manier) benadrukte. Hierin moet ik Team Gelaen gelijk geven. Aub dus weer on-topic mensen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden