sterk Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 Hoi, Ik ben een beginnende cacher en heb om te beginnen en te kijken hoe leuk ik het vind een Garmin 12 van iemand overgenomen. Ik heb de handleiding (Engels), maar kom er niet uit of ik kan projecteren met dit apparaat. Weet iemand of dit kan en hoe? Sterkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowi Geplaatst 9 december 2009 Share Geplaatst 9 december 2009 Ja dat kan met een GPS12. Hier is een manual te vinden: http://www8.garmin.com/products/manual.jsp...ct=010-00146-00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oddball Geplaatst 10 december 2009 Share Geplaatst 10 december 2009 Gaat op zich wel, jammer is alleen dat bij de GPS12 de te projecteren afstand in tienden van km moet worden ingevoerd terwijl de weergave wel in honderdsten van km is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sterk Geplaatst 11 december 2009 Auteur Share Geplaatst 11 december 2009 Bedankt voor jullie reacties! Ik ga ermee aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 11 december 2009 Share Geplaatst 11 december 2009 Wat ik doe is: ik ga naar het waypoint definitie schermpje. Dan zie je: WAYPOINT -------- Naam Waypoint symbooltje positie coordinaat 1 positie coordinaat 2 de zgn waypoint commentaar regel (meestal gevuld met datum/tijd) ----------- REF: (leeg meestal) BRG DST graden meters --------------- RENAME? NEW? DELETE? DONE? Is dit het waypoint van waaraf je moet projecteren: laat het REF veld leeg Zoniet, geeft hier de naam van het waypoint. BGR is de peiling vanaf het ref. point DST is de afstand vanaf ref. punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden