superboppe Geplaatst 6 december 2009 Geplaatst 6 december 2009 Kan ik op de kaart (of op een of andere manier) op de Oregon 550 ergens heen gaan en op die locatie een 3D view krijgen? Ik wil vast weten hoe mijn Topo France kaarten er uit zien (met DEM data) als ik daar ben. Maar nu krijg ik alleen te zien dat er te weinig kaart info is om 3D-view te tonen. Nogal wiedes, ik zit thuis in Nederland, en daar heb ik geen DEM data van in mijn kaarten.
kalkendotters Geplaatst 6 december 2009 Geplaatst 6 december 2009 Kan ik op de kaart (of op een of andere manier) op de Oregon 550 ergens heen gaan en op die locatie een 3D view krijgen? Ik wil vast weten hoe mijn Topo France kaarten er uit zien (met DEM data) als ik daar ben. Maar nu krijg ik alleen te zien dat er te weinig kaart info is om 3D-view te tonen. Nogal wiedes, ik zit thuis in Nederland, en daar heb ik geen DEM data van in mijn kaarten. Zet de GPS in demo mode (instellen, systeem, GPS, demonstratiemodus) en je kunt met 'waarheen' zelf kiezen waar je bent. Daarna kun je ook 3D weergave op die plaats bekijken
Aanbevolen berichten