Spring naar bijdragen

Export Gsak Naar Pda


Buteo66

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn schreden gezet op het pad van "paperless cachen". Het bevalt me prima, maar ik krijg het niet voor elkaar om ook de illustraties op mijn PDA te krijgen. Ik heb de berichten op dit forum gelezen en de cursus in Spoiler doorgenomen, maar ik kom er niet uit. Is er soms een klein verraderlijk vinkje dat snel over het hoofd wordt gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb mijn schreden gezet op het pad van "paperless cachen". Het bevalt me prima, maar ik krijg het niet voor elkaar om ook de illustraties op mijn PDA te krijgen. Ik heb de berichten op dit forum gelezen en de cursus in Spoiler doorgenomen, maar ik kom er niet uit. Is er soms een klein verraderlijk vinkje dat snel over het hoofd wordt gezien?

Dan moet je even bij de exportfunctie onder tabblad geavanceerd een vinkje plaatsen bij grab images first....

bewerkt door Mr.Atari
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn schreden gezet op het pad van "paperless cachen". Het bevalt me prima, maar ik krijg het niet voor elkaar om ook de illustraties op mijn PDA te krijgen. Ik heb de berichten op dit forum gelezen en de cursus in Spoiler doorgenomen, maar ik kom er niet uit. Is er soms een klein verraderlijk vinkje dat snel over het hoofd wordt gezien?

Dan moet je even bij de exportfunctie onder tabblad geavanceerd een vinkje plaatsen bij grab images first....

Dat is een van de opties. De nadelen hiervan vindt ik dat (bij mijn PDA tenminste) je voortdurend moet scrollen omdat de pagina veel breder is dan het beeld van de PDA. Ook kost deze manier erg veel geheugenruimte.

De tweede optie is via een tool als CacheMate of GPXSonar. Deze maakt rechtstreeks gebruik van een gpx file. Met SpoilerSync kun je evt. spoilerfoto's meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Grab images first" had ik aangevinkt. Op de pc zie ik alle afbeeldingen. Als ik de map naar de PDA kopieer zie ik alleen rechthoeken met rode kruizen. Kan het een instelling zijn op de PDA (Ipaq RX3715 met Windows Mobile Smartphone 2003 SE)

 

En Cachemate, is dat een tool die je op de PDA installeert? Zo ja, hoe haalt die dan de afbeeldingen uit GSAK?

bewerkt door Buteo66
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Grab images first" had ik aangevinkt. Op de pc zie ik alle afbeeldingen. Als ik de map naar de PDA kopieer zie ik alleen rechthoeken met rode kruizen. Kan het een instelling zijn op de PDA (Ipaq RX3715 met Windows Mobile Smartphone 2003 SE)

Convert and Copy file ook aanvinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...