Buteo66 Geplaatst 29 november 2009 Geplaatst 29 november 2009 Ik heb mijn schreden gezet op het pad van "paperless cachen". Het bevalt me prima, maar ik krijg het niet voor elkaar om ook de illustraties op mijn PDA te krijgen. Ik heb de berichten op dit forum gelezen en de cursus in Spoiler doorgenomen, maar ik kom er niet uit. Is er soms een klein verraderlijk vinkje dat snel over het hoofd wordt gezien?
Mr.Atari Geplaatst 29 november 2009 Geplaatst 29 november 2009 (bewerkt) Ik heb mijn schreden gezet op het pad van "paperless cachen". Het bevalt me prima, maar ik krijg het niet voor elkaar om ook de illustraties op mijn PDA te krijgen. Ik heb de berichten op dit forum gelezen en de cursus in Spoiler doorgenomen, maar ik kom er niet uit. Is er soms een klein verraderlijk vinkje dat snel over het hoofd wordt gezien? Dan moet je even bij de exportfunctie onder tabblad geavanceerd een vinkje plaatsen bij grab images first.... 29 november 2009 bewerkt door Mr.Atari
De Armadillo's Geplaatst 29 november 2009 Geplaatst 29 november 2009 Ik heb mijn schreden gezet op het pad van "paperless cachen". Het bevalt me prima, maar ik krijg het niet voor elkaar om ook de illustraties op mijn PDA te krijgen. Ik heb de berichten op dit forum gelezen en de cursus in Spoiler doorgenomen, maar ik kom er niet uit. Is er soms een klein verraderlijk vinkje dat snel over het hoofd wordt gezien? Dan moet je even bij de exportfunctie onder tabblad geavanceerd een vinkje plaatsen bij grab images first.... Dat is een van de opties. De nadelen hiervan vindt ik dat (bij mijn PDA tenminste) je voortdurend moet scrollen omdat de pagina veel breder is dan het beeld van de PDA. Ook kost deze manier erg veel geheugenruimte. De tweede optie is via een tool als CacheMate of GPXSonar. Deze maakt rechtstreeks gebruik van een gpx file. Met SpoilerSync kun je evt. spoilerfoto's meenemen.
Buteo66 Geplaatst 29 november 2009 Auteur Geplaatst 29 november 2009 (bewerkt) "Grab images first" had ik aangevinkt. Op de pc zie ik alle afbeeldingen. Als ik de map naar de PDA kopieer zie ik alleen rechthoeken met rode kruizen. Kan het een instelling zijn op de PDA (Ipaq RX3715 met Windows Mobile Smartphone 2003 SE) En Cachemate, is dat een tool die je op de PDA installeert? Zo ja, hoe haalt die dan de afbeeldingen uit GSAK? 29 november 2009 bewerkt door Buteo66
Powk Geplaatst 29 november 2009 Geplaatst 29 november 2009 "Grab images first" had ik aangevinkt. Op de pc zie ik alle afbeeldingen. Als ik de map naar de PDA kopieer zie ik alleen rechthoeken met rode kruizen. Kan het een instelling zijn op de PDA (Ipaq RX3715 met Windows Mobile Smartphone 2003 SE) Convert and Copy file ook aanvinken.
Zeldenrust Geplaatst 29 november 2009 Geplaatst 29 november 2009 Wat is doe is: Export to gpx/loc-file. Dan exporteren naar GPX-file. GPX-file importeren in GCzII. Dan in GCzII download all caches. Hierna kun je aangeven welke foto's je wilt en hoeveel logjes. Werkt zeer prettig en overzichtelijk
Buteo66 Geplaatst 4 december 2009 Auteur Geplaatst 4 december 2009 De tip van Powk heeft geholpen. De suggestie van Zeldenrust zal ik ook nog nakijken. Allen bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden