Spring naar bijdragen

Kaartmateriaal Italie


Broosha

Aanbevolen berichten

Voor Italie zie ik bij de Garmin shop 1 overzichts kaart staan: Garmin MapSource Land Navigator Italië, maar ook 3 kaarten die kleinere gebieden beslaan: Garmin MapSource Trek Map Italië - Lombardije,

Emilia-Romagna en Toscane.

 

De grote italie map kost € 99,-, de 3 kleinere € 59,- per stuk.

 

Mijn vraag: Zijn de kleinere (en per stuk goedkopere) kaarten zo veel beter/gedetailleerder dat dat de aanschaf van 3 kaarten rechtvaardigd t.o.v. 1 totaalkaart van Italie.

 

Als dat niet zo is lijkt het mij raar 3 kleine gebiedjes te kopen terwijl je voor minder geld heel Italie hebt.

 

Wat is hiervan de truc? Iemand hierover meer kennis/ ervaring?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ReizenReizen

Mijn vorige 2 werkbezoeke aan Italie zitter er inmiddels op, maar over enkele maanden zal ik weer gaan. Ik plak er zeker een vakantie aan vast wat mijn vraag weer actueel maakt.

 

Wie heeft er ervaring met de door mij eerder genoemde kaarten en kan mij informeren / adviseren over aanschaf?

 

Rechtvaardigd de meerprijs de aanschaf van 3 afzonderlijke kaarten die slechts een deel (Noorden) van Iralie bestrijken boven de aanschaf van 1 totaal kaart? Anders gezegd, voldoet de totaal kaart niet voldoende voor onze hobby?

 

Hopelijk heeft iemand ervaring die dat wil delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vorige 2 werkbezoeke aan Italie zitter er inmiddels op, maar over enkele maanden zal ik weer gaan. Ik plak er zeker een vakantie aan vast wat mijn vraag weer actueel maakt.

 

Wie heeft er ervaring met de door mij eerder genoemde kaarten en kan mij informeren / adviseren over aanschaf?

 

Rechtvaardigd de meerprijs de aanschaf van 3 afzonderlijke kaarten die slechts een deel (Noorden) van Iralie bestrijken boven de aanschaf van 1 totaal kaart? Anders gezegd, voldoet de totaal kaart niet voldoende voor onze hobby?

 

Hopelijk heeft iemand ervaring die dat wil delen.

Je kan ook cachen zonder kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bijna geocacher van het jaar, je kan ook cachen zonder gps! Ja, er zijn echt mensen die dat doen. Maar dat was echter niet de vraag.

 

Als ik op garmin.com de screenshots bekijk zit er geen verschil in detail. De kleine kaart is alleen qua prijs interessant als je binnen dat gebied blijft. Als je al naar 2 gebieden gaat is de grotere voordeliger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vorige 2 werkbezoeke aan Italie zitter er inmiddels op, maar over enkele maanden zal ik weer gaan. Ik plak er zeker een vakantie aan vast wat mijn vraag weer actueel maakt.

 

Wie heeft er ervaring met de door mij eerder genoemde kaarten en kan mij informeren / adviseren over aanschaf?

 

Rechtvaardigd de meerprijs de aanschaf van 3 afzonderlijke kaarten die slechts een deel (Noorden) van Iralie bestrijken boven de aanschaf van 1 totaal kaart? Anders gezegd, voldoet de totaal kaart niet voldoende voor onze hobby?

 

Hopelijk heeft iemand ervaring die dat wil delen.

 

Ik heb verleden jaar met de Garmin MapSource Italy Topo Land Navigator v1 op stap geweest.

En ik moet zeggen ze heeft me eigenlijk nergens teleur gesteld want ben overal geraakt :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vorige 2 werkbezoeke aan Italie zitter er inmiddels op, maar over enkele maanden zal ik weer gaan. Ik plak er zeker een vakantie aan vast wat mijn vraag weer actueel maakt.

 

Wie heeft er ervaring met de door mij eerder genoemde kaarten en kan mij informeren / adviseren over aanschaf?

 

Rechtvaardigd de meerprijs de aanschaf van 3 afzonderlijke kaarten die slechts een deel (Noorden) van Iralie bestrijken boven de aanschaf van 1 totaal kaart? Anders gezegd, voldoet de totaal kaart niet voldoende voor onze hobby?

 

Hopelijk heeft iemand ervaring die dat wil delen.

Je kan ook cachen zonder kaart.

 

Echt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...