glennenmaik Geplaatst 6 juni 2011 Geplaatst 6 juni 2011 Christoffel2010: ik doe mijn best het af te werken, zodat er zo min mogelijk 'schade' ontstaat. ik heb niets meer vernomen van Bert, nadat de enveloppe met goodies is gedropt en de laatste mail over een mij tegemoetkomende lijst via de mail. Die heb ik niet gehad, evenmin een mailtje dat het nog bijvoorbeeld 3 maanden zou gaan duren. Dus om nu van de enveloppe af te zijn, die ik steeds in mijn kastje zie staan, en iedereen niet te lang laten wachten heb ik nu besloten het zo te doen. Ik verwacht namelijk geen lijst meer of een leuke uitreiking. punt.
AJKwak Geplaatst 6 juni 2011 Geplaatst 6 juni 2011 @glennenmaik ik denk dat je de enige juiste oplossing gaat uit voeren. Want van van Bert krijg je die dingen waarschijnlijk toch nooit meer toe gestuurd. Is het een leuke oplossing NEE maar wel de enige juiste JIJ heb er alles aan gedaan om het in het in goede banen te krijgen. En dat is helaas niet gelukt door dat er geen medewerking is. Iedereen kan zijn spullen terug krijgen en daar mee is het ook voor jou klaar. Petje af voor je inzet om het opgelost te krijgen. Groeten Alex
De Wijngemachtigde Geplaatst 6 juni 2011 Geplaatst 6 juni 2011 @glennenmaik: Die fles wijn was inderdaad van mij. Opsturen is veel te duur, dus die is voor jullie. Ik hoef 'm niet terug (zat wijn hier...). Geniet er van! Verder had ik een 'mystery' coin opgestuurd in een dichte envelop. Verrassing voor de winnaar van die desbetreffende coin. Ook die hoef ik niet terug, maar doneer ik automatisch aan de race van volgend jaar (gaan we er even van uit dat die er komt natuurlijk ). Als jullie de overblijvende spullen uiteindelijk verzamelen is er een mooie start voor de prijzenpot. Prima dat het zo wordt opgelost.
glennenmaik Geplaatst 19 juli 2011 Geplaatst 19 juli 2011 Nog even vlug een laatste melding voor iedereen die toch nog zijn donatie terug wil hebben. Graag mijn voorgaande post lezen van 5 juni jl. te vinden hier! Mochten er nog mensen hun coin terug willen. Mijn mailbox werkte een tijdje niet bepaald goed, dat moet nu opgelost zijn (na het ontvangen van honderden mailtjes..) Dus wil je je inzending terug meld dit dan volgens die post. Verder wil ik het niet meer hebben over 2010. Maar eerder over 2012 Guus, doe jij het weer??? In ieder geval heb ik een mooie prijzenpot hier staan. Of misschien verzin ik zelf wel een leuke race in samenwerking met iemand die qua internet net zo goed is als de wingemachtigde om het bij te houden. Ik vindt bijvoorbeeld de 12 europese landen race wel iets Hoor het graag! Groetjes, Marloes
De Wijngemachtigde Geplaatst 19 juli 2011 Geplaatst 19 juli 2011 Ga er voor het gemak van uit dat ik wederom in 2012 een race organiseer, en de prijzen van de race van 2010 zijn van harte welkom om in de prijzenpot terecht te komen (mits de donateurs daar natuurlijk mee instemmen, maar daar ga ik vooralsnog vanuit). Hoe de race van 2012 eruit gaat zien? Geen idee nog, de ideeen borrelen en er wordt overlegd, maar pas na de vakantie ( )gaan we daar vorm aan proberen te geven. Parijs is nog ver, en het einde van de race van 2011 ook ...dus. Maar voorlopig is het voornemen om ook in 2012 coins door Nederland te laten reizen!!
GeoVlinder Geplaatst 19 juli 2011 Geplaatst 19 juli 2011 Alle landen van Europa, dat zou wel leuk zijn!!!! Maar het nieuws dat Guus het weer wil doen, is eigenlijk al alles goedmakend. groetjes GeoVlinder
Aanbevolen berichten