Spring naar bijdragen

Vraagje Weergave Reply


jupatisan

Aanbevolen berichten

Ik wil graag iets veranderen aan de weergave van de reply. Ik weet niet of dit kan en evt. hoe.

(Ik heb geprobeerd het met de zoekfunctie op te lossen. Maar dit is niet gelukt)

 

Ik heb nu een lijst met de reply's dan moet je per bericht klikken om het te kunnen lezen.

Graag zou ik gewoon de reply's onder elkaar en meteen leesbaar zien.

 

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

 

Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Helemaal rechts bovenaan zie je help, daaronder postvak, daaronder new topic en daaronder staat opties.

 

Klik op opties en kies dan voor standaard.

 

Als het goed is moet dat werken....

 

Bij HELP staan dingen over de werking vh forum uitgelegd, dus als je nog eens zoiets zoekt, kijk daar maar eens.

 

edit: oké zelf al gevonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is dit hetzelfde probleen en oplossing voor het volgende;

op mijn desktop (met windows xp) krijg ik van het forum de berichten netjes met tekst en al weergegeven en kan ik verder kiezen uit de volgende of vorige pagina. Dit vindt ik wel zo prettig.

Maar op mijn laptop (met Vista) krijg ik op het forum slechts één bericht met tekst en daaronder wel een opsomming van personen die gereageerd hebben, maar niet zo'n pagina vol met de berichten zelf. En ook op mijn laptop zou ik dat ook graag willen. Zoekbaars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja is mijn antwoord op mijn vraag, even goed verder gekeken dan mijn neus lang is en bij ''opties'' de instelling op standaard gezet. Daardoor is de lay-out zoals ik wil.

Draadje mag ev. gesloteh worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...