Team Tabak Geplaatst 23 oktober 2009 Geplaatst 23 oktober 2009 Na het vinden van een cache heb je op de 550T de mogelijkheid om een notitie te plaatsen. Ik heb daar geschreven: Onder een steen. Gevonden 1050 uur. (of iets dergelijks). Ik kan echter nergens deze opmerking meer terugvinden. Het zou toch ergens bij de beschrijving/logjes of wat dan ook te vinden moeten zijn? Wie heeft hier ervaring mee. Ik heb wel gezien, dat er op de F een bestandje staat als geocaching.txt. Dit kan geopend worden met Notepad en dan komt (zij het op een zeer basic manier) de opemerking wel weer naar voren. Dat kan haast niet de bedoeling zijn. Wie heeft de oplossing voor mij.
smeule Geplaatst 23 oktober 2009 Geplaatst 23 oktober 2009 (bewerkt) Na het vinden van een cache heb je op de 550T de mogelijkheid om een notitie te plaatsen. Ik heb daar geschreven: Onder een steen. Gevonden 1050 uur. (of iets dergelijks). Ik kan echter nergens deze opmerking meer terugvinden. Het zou toch ergens bij de beschrijving/logjes of wat dan ook te vinden moeten zijn? Wie heeft hier ervaring mee. Ik heb wel gezien, dat er op de F een bestandje staat als geocaching.txt. Dit kan geopend worden met Notepad en dan komt (zij het op een zeer basic manier) de opemerking wel weer naar voren. Dat kan haast niet de bedoeling zijn. Wie heeft de oplossing voor mij. Via GC.COM/ mijn pagina/ field notes moet je de gevonden caches uploaden en daar staan dan je notes in de logpagina. Of Je 550 koppelen aan de computer en met verkenner gaan naar je GPS: / Garmin/ Geocache_Visits.txt. Met kladblok openen en dan zie je ook je notes met daarbij het GC-nummer van de cache. 23 oktober 2009 bewerkt door smeule
Team Tabak Geplaatst 23 oktober 2009 Auteur Geplaatst 23 oktober 2009 Ja akoord, dat met dat bestandje en notepad had ik al wel gezien, maar ik zou het zo graag op de 550T zélf willen terugzien. Als ik zo moeilijk moet doen, kan ik beter mijn opmerkingen over vindplaats en tijd in een klein kladboekje schrijven. Dan ben ik een stuk sneller klaar.
mlvdburg Geplaatst 24 oktober 2009 Geplaatst 24 oktober 2009 Die optie zit er volgens mij nog niet in. Op schrijven is dan inderdaad de beste optie Misschien dat je het bij garmin kan vragen. Zijn er genoeg mensen die het vragen. Dan wordt het misschien meegenomen in de volgende updates
Team Tabak Geplaatst 24 oktober 2009 Auteur Geplaatst 24 oktober 2009 Dat is juist. Ga ik doen. Het is uiteraard geen halszaak en in de meeste gevallen zal een klein notitieboekje z'n nut sowieso bewijzen. Ik zal er een opmerking over plaatsen en wellicht zien we het resultaat dan bij een toekomstige update terug! Dank voor de reacties!
Aanbevolen berichten