Spring naar bijdragen

Gsak Op Laptop


Friedeljan

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb GSAK op mijn laptop geplaatst en de database ook, maar de door mij aangemaakte views, filters macro's en lokaties zijn verdwenen.http://forum.geocaching.nl/style_emoticons/default/thumbdown.gif Welke bestanden moet ik van de PC overhalen zodat ik de exacte setup van de PC ook op de Laptop krijg? Groeten Friedeljan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is vrij simpel, ga naar file --> backup op de pc

Vink alle databases aan (als je er meerdere hebt)

Zet een vinkje bij save GSAK settings en eventueel bij Include grabbed images (hoeft niet per sé)

 

In het venster bovenaan bepaal je de map waarin je de file plaatst (bijvoorbeeld een gedeelde netwerk map waar de laptop ook bij kan of een USB stick) met een bestandsnaam uiteraard.

 

Dan klik op Backup en de database wordt naar 1 bestand (dat je dus net zelf gekozen hebt) weggeschreven.

 

Bij de laptop kies je voor file --> restore en kies je datzelfde bestand.

Nou zijn de GSAK op de laptop en pc gesynchroniseerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is vrij simpel, ga naar file --> backup op de pc

Vink alle databases aan (als je er meerdere hebt)

Zet een vinkje bij save GSAK settings en eventueel bij Include grabbed images (hoeft niet per sé)

 

In het venster bovenaan bepaal je de map waarin je de file plaatst (bijvoorbeeld een gedeelde netwerk map waar de laptop ook bij kan of een USB stick) met een bestandsnaam uiteraard.

 

Dan klik op Backup en de database wordt naar 1 bestand (dat je dus net zelf gekozen hebt) weggeschreven.

 

Bij de laptop kies je voor file --> restore en kies je datzelfde bestand.

Nou zijn de GSAK op de laptop en pc gesynchroniseerd.

Bedankt voor de snelle beantwooording. Alles is nu perfect gesynchroniseerd!! Groeten Team Friedeljan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...