Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag de colorado maar even aan de pc en garmin webupdate draaien.

Versie 3.0 is er! Dus de colorado wordt nog niet in de steek gelaten.

Hierna wou ie ook nog twee gps fix installeren iets met een m of zoiets.

Geplaatst
Hierna wou ie ook nog twee gps fix installeren iets met een m of zoiets.

Die update heb ik een tijdje geleden gedaan. Daar werd mijn gps een stuk nauwkeuriger van. De vorige versie die ook via een upgrade was gedaan was naar mijn mening niet OK.

De upgrade is bedoeld voor de interne software van de GPS chip zelf. Succes.

• 1 year later...
Geplaatst

2 problemen nu, batterijen zijn veel eerder leeg, vreemd!

- wanneer je de gps van de boordspanning van de auto afhaalt gaat ie uit, voorheen had je 30 sec om hem aan te houden.

Is dit ook ergens te melden?

Geplaatst

Beste Bram, ik heb dat euvel ook eens gehad dat na mijn update de batterijen ineens veel sneller leeg waren. Wat bleek, de hartslag meter was aangezet, en omdat ik die niet heb werd er wel druk naar gezocht en dat kost bergen energie. Loop die instellingen dus even na en zet ze uit. Evenals de cadans sensor.

over stroom probleem heb ik geen idee helaas.

grtzz

• 1 month later...
Geplaatst (bewerkt)

Net versie 3.6 upgrade. Mededeling dat chirp ondersteuning beschikbaar is. Nergens in het menu te vinden. Weet iemand hoe dit bij de colorado werkt? Net gevonden:

Ga naar geocaches.

Ga naar opties.

Start chirp searching.

Toch mooi dat de colorado dit ook gaat ondersteunen!!

bewerkt door Tornado Bram
  • 1 year later...
Geplaatst (bewerkt)

Tornado Bram, bedankt voor het melden. Heb net de Beta-versie op mijn Colorado geinstalleerd, en was aan het zoeken naar de optie voor de Chirp. Dank zij jouw melding snel op weggeholpen.

Morgen maar eens in het veld proberen of het ook werkt. Ga samen met vrienden die nieuwere apparatuur hebben van Garmin. Eens kijken hoeveel verschil het uitmaakt in de kwaliteit van ontvangst van het signaal, omdat Garmin aangeeft dat de Colorado door de wat oudere module iets minder sterk reageert op een Chirpsignaal.

bewerkt door KoPaHo
  • 1 year later...
Geplaatst

Vandaag heb ik mijn 4 jaar oude Colorado 300 voorzien van de laatste software versie 3.70. Ik ben benieuwd of ik straks in de praktijk verbeteringen merk.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...