Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben in het bezit van een mobiele telefoon met Garmin XT als navigatiesysteem. Wat ik graag zou willen is dat ik tijdens het autorijden alle caches in de buurt kan zien liggen op het scherm, maar wat ik ook heb geprobeerd, dit lukt me maar niet.

Wat ik al gedaan heb is een pocketquery gedraaid in GSAK, deze geexporteerd als POIs naar Garmin XT maar dan zie je de icoontjes pas als je dichterbij bent dan 80 meter... En dat terwijl de icoontjes van je contactpersonen al in je scherm verschijnen als je kilometers ervan verwijderd bent. Of de icoontjes van pompstattions e.d.

Wie kan hier de reddende hand bieden?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groeten

Jeroen

ReizenReizen

Geplaatst
Ik ben in het bezit van een mobiele telefoon met Garmin XT als navigatiesysteem. Wat ik graag zou willen is dat ik tijdens het autorijden alle caches in de buurt kan zien liggen op het scherm, maar wat ik ook heb geprobeerd, dit lukt me maar niet.

Wat ik al gedaan heb is een pocketquery gedraaid in GSAK, deze geexporteerd als POIs naar Garmin XT maar dan zie je de icoontjes pas als je dichterbij bent dan 80 meter... En dat terwijl de icoontjes van je contactpersonen al in je scherm verschijnen als je kilometers ervan verwijderd bent. Of de icoontjes van pompstattions e.d.

Wie kan hier de reddende hand bieden?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groeten

Jeroen

Ik ben benieuwd naar de antwoorden, want ik zit met het zelfde probleem.

• 1 month later...
Geplaatst

Volgens mij moet dat met launch x image, en dat werkt daar niet mee, heb t net geprobeerd.

Althans met de normale Garmins herkent ie ze wel, maar hier dus niet.

en met dit programma zent je de iconen over.

Ik krijg in het scherm dat ie wel een device gevonden heeft, maar dat ie niet aan bepaalde eisen voldoet.

Gaat dus niet lukken ben ik bang.......

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...