Evelyne Geplaatst 6 oktober 2009 Geplaatst 6 oktober 2009 Ik heb topo NL op mijn laptop staan maar hoe kan ik die nou op de gps zetten? hoe weet ik welk bestandje welk deel van Nederland is en hoe zet ik die delen op mijn garmin gpsmap 60 C?
Krusko Geplaatst 6 oktober 2009 Geplaatst 6 oktober 2009 (bewerkt) Via mapsource. CD voor het installeren hiervan zit bij de aanschaf van de garmin. 6 oktober 2009 bewerkt door Krusko
Evelyne Geplaatst 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst 6 oktober 2009 Via mapsource. CD zit bij de aanschaf van de garmin. hmm, kun je me dat even eenvoudig in wat stappen uitleggen, mapsource heb ik er inderdaad ook opstaan. het is voor mij helemaal nieuw en ik ben dus nog niet zo thuis in hoe alles werkt. spelenderwijs kom ik er waarschijnlijk wel een heel eind maar wat handvaten van de ervarene zou wel fijn zijn
Bariet Geplaatst 6 oktober 2009 Geplaatst 6 oktober 2009 Als het goed is zie je in Mapsource de kaarten van Topo Nl. Je kunt dan de kaarten selecteren en als je dan op het icoontje naar GPS klikt zul een een overzicht krijgen wat getransporteerd moet worden. Het item kaarten zal aangevinkt zijn. Hierbij is natuurlijk de voorwaarde dat de computer je GPS herkent, maw de juiste drivers zijn geïnstalleerd. Het is wel raadzaam om een wat groter micro SD kaartje te plaatsen waardoor je gemakkelijk heel Nederland in je apparaat kunt zetten.
GoudHaartje Geplaatst 6 oktober 2009 Geplaatst 6 oktober 2009 Als het goed is zie je in Mapsource de kaarten van Topo Nl. Je kunt dan de kaarten selecteren en als je dan op het icoontje naar GPS klikt zul een een overzicht krijgen wat getransporteerd moet worden. Het item kaarten zal aangevinkt zijn. Hierbij is natuurlijk de voorwaarde dat de computer je GPS herkent, maw de juiste drivers zijn geïnstalleerd. Het is wel raadzaam om een wat groter micro SD kaartje te plaatsen waardoor je gemakkelijk heel Nederland in je apparaat kunt zetten. Kaarten selecteren in Mapsource met het map icoontje. Dat zit een beetje rechts op de taakbalk. Links van je kaart kun je in een lijstje zien wat je al heb geselecteerd. Veel succes gr wendy
Aanbevolen berichten