Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb gisteren een nieuwe cacheroute uitgezet: een fietstocht van pak 'm beet 25 kilometer in de omgeving van Veenhuizen (DR), Appelscha, Fochteloo en Oosterwolde (FRL).

In afwachting van Kruimel's goedkeuring zoek ik iemand die zin heeft de route alvast uit te testen, liefst op (zeer) korte termijn.

Je mag zelf bepalen of je de route alleen wilt testen of dat je graag wilt dat ik op m'n ouwe Gazelle met je meefiets.

De testrijder mag de cache na afloop loggen op plaats vier; het eremetaal moet uiteraard beschikbaar blijven.

Hoewel het eigenlijk een fietsroute betreft mag je 'm natuurlijk ook wandelend afleggen.

Reacties/aanbiedingen graag (ook) per PM en/of e-mail.

Dank&dag,

Vagebond

Geplaatst
In afwachting van Kruimel's goedkeuring zoek ik iemand die zin heeft de route alvast uit te testen, liefst op (zeer) korte termijn.

Die termijn mag denk ik inderdaad HEEL kort zijn.

Als de cache al ter review is aangeboden geef je aan dat hij helemaal af is.

Dat je dan nog laat testen is wat vreemd? :beerchug:

Geplaatst

Ik had begrepen dat Kruimel met vakantie was en hield rekening met een periode van nog 1 a 2 weken voordat de cache goedgekeurd & gepubliceerd zou worden. Dat zou een mooie gelegenheid zijn om de route alvast even door iemand te laten testen.

Zojuist (enkele minuten geleden) is 'ie echter al gepubliceerd.

Da's nota bene binnen 16 uur nadat ik 'm ingediend heb, dus die Kruimel weet wel van doorpakken! Grote klasse.

Draadje kan dus dicht.

Vriendelijke groet,

Vagebond

Geplaatst
Had je dit draadje al gezien? :beerchug:

Ja, had ik - eerlijk gezegd - wel...

Voor een gewone traditional of multi had ik, uiteraard, eerst deze proeflopers wel even aangeschreven.

De kans leek me echter zeer klein dat tussen die paar proeflopers iemand zou zitten die zin zou hebben om op korte termijn 25 of 30 kilometer te gaan fietsen voor de zestiende Vagebondse cache. Vandaar m'n keuze. Sorry...

Vriendelijke groet,

Vagebond

Geplaatst
Sorry...

Vriendelijke groet,

Vagebond

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. En toppie dat je cache al gepubliceerd is. :thumbup:

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...