de-knutselaar Geplaatst 25 september 2009 Geplaatst 25 september 2009 Hoi mede cachers Wie wil mij helpen bij het berekenen van een Projectie van twee waypoints en afstanden daar ik een leek ben in het cachen en graag wil leeren hoe ik moet projecteren maar ben zelf niet op de hoogte van de taal die wel eens woord gebruikt hoop ik dat er iemand in de omgeving van den haag mij het kan leeren hoe ik dat moet doen als er zo iemand bestaat wil hij mij dan een berichtje sturen Mijn dank alvast
silkwood Geplaatst 25 september 2009 Geplaatst 25 september 2009 Wil je deze acties in het veld met de GPS uitvoeren of thuis voor het oplossen van mysteries? Voor thuis is dit een handige link. In het veld met de GPS is ook het e.e.a. mogelijk.
de-knutselaar Geplaatst 25 september 2009 Auteur Geplaatst 25 september 2009 Deze link is ook handig. Deze heb ikal op mijn pc maar begrijp er geen R.... van dat bedoel ik met de taal die ik niet begrijp maar thanks voor de info
De Scheertjes Geplaatst 25 september 2009 Geplaatst 25 september 2009 Wij willen je wel helpen. Wij wonen in Delft. Welke GPS heb je? We zouden van de week wel een keer op een avondje kunnen, niet in het weekend.
de-knutselaar Geplaatst 25 september 2009 Auteur Geplaatst 25 september 2009 Ik ben in het bezit van een oregon 200
Major_Dundee Geplaatst 26 september 2009 Geplaatst 26 september 2009 Ik ben in het bezit van een oregon 200 Je kunt via deze link een Nederlandse gebruiksaanwijzing downloaden. http://www.garmin.nl/support/handleidingen/ Het projecteren van waypoints is makkelijker dan je denkt. Je moet het alleen even weten. Ik heb zelf geen Oregon maar met mijn Colorado vind ik onder opties bij een opgevraagd of aangemaakt waypoint het tabblad "Project waypoint". Als je dat aan klikt wijst het zich denk ik vanzelf wel. Ik woon te ver uit de buurt om je te komen helpen.
Aanbevolen berichten