Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik wil beginnen met geocaching enwil het gaan proberen op de samsung i 8910 HD van mijn man.

Maar ik heb geen idee waar ik software voor dat ding moet halen.

Of werkt die gps ook zonder speciale software. Ik heb nog nooit met gps gewerkt en wil het graag op deze manier uitproberen voor ik iets aanschaf.

Geplaatst

Die heeft als besturingssysteem volgens de Samsung site Symbian. Dan heb je geluk, de meeste Samsungs hebben een eigen besturingsysteem.

Garmin heeft een navigatieprogramma dat ook geschikt is voor Symbian, maar ik weet niet of je hier ook mee kunt geocachen. Anders even de zoekfunctie gebruiken op het forum en zoeken naar programmatjes voor een Symbian telefoon. Er zijn wel vaker topics over geweest.

Succes!

Geplaatst
Die heeft als besturingssysteem volgens de Samsung site Symbian. Dan heb je geluk, de meeste Samsungs hebben een eigen besturingsysteem.

Garmin heeft een navigatieprogramma dat ook geschikt is voor Symbian, maar ik weet niet of je hier ook mee kunt geocachen. Anders even de zoekfunctie gebruiken op het forum en zoeken naar programmatjes voor een Symbian telefoon. Er zijn wel vaker topics over geweest.

Succes!

als het een symbian toestel is dan is er software genoeg om mee te geocachen

kijk hier maar eens

en mischien is dit ook wel iets ! deze kan ik niet

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...