w.vdsnoek Geplaatst 24 november 2003 Share Geplaatst 24 november 2003 Is het mogelijk om in OziExplorer bij het afdrukken van een kaartje de waypoint met GPS lokatie af te drukken (zonder deze zelf afzondelijk bij elk waypoint in te hoeven voeren). Gr. Walter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 24 november 2003 Share Geplaatst 24 november 2003 Ik heb dit een paar keer over gelezen maar snap niet wat je vraagt. Zou je het iets anders kunnen omschrijven? Ik wil je best helpen, maar zo lukt het niet GRTZ Kruimeldief Waarom zitten er in vliegtuigen zwemvesten en geen parachutes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 24 november 2003 Share Geplaatst 24 november 2003 Kruimeldief Waarom zitten er in vliegtuigen zwemvesten en geen parachutes? Omdat luchtvaartmaatschappijen ons willen suggereren dat het op het water gevaarlijk is, niet in de lucht. ++ Lex ++ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 25 november 2003 Share Geplaatst 25 november 2003 Volgens mij bedoel je dat wanneer je een kaartje afdrukt, je de coordinaten van elk waypoint ook afgedrukt wil hebben op het kaartje. En niet alleen de naam. Nou, volgens mij kan dat niet. Wel een aparte waypointlist. En dat samen met je kaartje, dan ben je toch een heel eind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
w.vdsnoek Geplaatst 25 november 2003 Auteur Share Geplaatst 25 november 2003 Ik bedoel idd wat Heirbaut Hunters schrijft! Ik wil geen los waypoint lijstje ernaast hebben maar de waypoints op de kaart ingetekend zien. Gr. Walter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 25 november 2003 Share Geplaatst 25 november 2003 Via File-> Print kan je de kaart printen met de waypoints etc erop. Maar ja, de weergave van de waypoints e.d. kent zaken als: met naam, met symbool maar niet 'met positie'. Je kan wel met de muis een (1) punt aanvaren en dan zie je alle bijzonderheden. En dan fluks en snel een screendump maken. Geen echte oplossing. Ik zou zeggen: zet op de kaart een raster met een door jouw gewenste afstand tussen de lijnen. Een raster wordt meegedrukt en als je alles goed instelt krijg je op de kaartrand de coordinaten van de lijnen gedrukt. En met Ozi kan je je punten uploaden de GPS in. Daar kan je ze terugvinden op de naam die ook kan staan op je zelfgeprinte kaartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden