Gast Geplaatst 18 september 2009 Geplaatst 18 september 2009 Volgens mij is voorgaande niet toegestaan op dit forum... Regel 7: Onderwerpen en links die niet zijn toegestaan Aanbieden van, uitleg over illegale software/kaartmateriaal en (vragen) hoe en waar je eraan komt, etc. is niet toegestaan. Voor dit soort illegale activiteiten kun je direct worden gebanned! Dat je aankondigt dat je ernaar gaat googlen is je eigen verantwoordelijkheid, het vertellen / schrijven waar je de illegale software hebt gevonden of links ernaar toe (uit de google zoekresultaten) is niet toegestaan.
Mr.Atari Geplaatst 18 september 2009 Geplaatst 18 september 2009 (bewerkt) Volgens mij is voorgaande niet toegestaan op dit forum... Regel 7: Onderwerpen en links die niet zijn toegestaan Aanbieden van, uitleg over illegale software/kaartmateriaal en (vragen) hoe en waar je eraan komt, etc. is niet toegestaan. Voor dit soort illegale activiteiten kun je direct worden gebanned! Dat je aankondigt dat je ernaar gaat googlen is je eigen verantwoordelijkheid, het vertellen / schrijven waar je de illegale software hebt gevonden of links ernaar toe (uit de google zoekresultaten) is niet toegestaan. En hoe zit dat met op ideeën brengen?? Want eigenlijk zeg je zo dat de mogelijkheid bestaat... 18 september 2009 bewerkt door Mr.Atari
*BaJo* Geplaatst 18 september 2009 Geplaatst 18 september 2009 Ja maar als je niet weet dat bijna alles op een illegale manier te krijgen is, dan weet ik niet waar je de afgelopen jaren hebt geleefd.......
Mr.Atari Geplaatst 18 september 2009 Geplaatst 18 september 2009 Toch vind ik het op het randje... En daar laat ik het bij, want dit is nu wel heel erg aan het worden...
Gast Geplaatst 18 september 2009 Geplaatst 18 september 2009 Het is inderdaad op het randje, maar naar "de letter genomen" van de forumregels geen overtreding en het kán zelfs zo zijn dat het bericht een beetje gekscherend bedoeld was. (ik zag er nl. een smilie tussen staan) We laten het hierbij en gaan weer terug naar het onderwerp: Wie heeft er nog aankoopadvies voor de tuutjes over welke Oregon ze het beste kunnen aanschaffen?
de tuutjes Geplaatst 18 september 2009 Auteur Geplaatst 18 september 2009 (bewerkt) @ bajo bedankt voor de link . Ik begon nog even te denken aan een dakota maar die lijkt me erg klein. Dus ik ga voor de oregon 300. Verder wil ik alle andere bedanken voor hun mening en advies. Bedankt groetjes Maarten 100 Kudo's to you All 18 september 2009 bewerkt door de tuutjes
Gast Geplaatst 18 september 2009 Geplaatst 18 september 2009 Slotje gaat erop aangezien de tuutjes hun keuze gemaakt hebben.
Aanbevolen berichten