Spring naar bijdragen

Geochecker Unavailable?


Sienepientje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Inderdaad bij mij ook niet meer te bereiken. Sjips :dribble: . FF afwachten, anders kan ik weer cache pagina's gaan aanpassen :huh: .

 

Hmmmm.... Dan ligt het dus niet aan mijn instellingen (wat ik eigenlijk nog een beetje hoopte).

Thanks voor je reactie! Nu maar hopen dat het snel opgelost is. Denk dat er veel mensen gebruik van maken.

 

Happy Caching!

 

Groetjes, Sienepientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad bij mij ook niet meer te bereiken. Sjips :dribble: . FF afwachten, anders kan ik weer cache pagina's gaan aanpassen :huh: .

 

Hmmmm.... Dan ligt het dus niet aan mijn instellingen (wat ik eigenlijk nog een beetje hoopte).

Thanks voor je reactie! Nu maar hopen dat het snel opgelost is. Denk dat er veel mensen gebruik van maken.

 

Happy Caching!

 

Groetjes, Sienepientje

Zal het thuis nog eens proberen, maar ik denk dat we een (tijdelijk) probleem hebben.

 

Anders maar overstappen naar Evince.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad bij mij ook niet meer te bereiken. Sjips :dribble: . FF afwachten, anders kan ik weer cache pagina's gaan aanpassen :huh: .

 

Hmmmm.... Dan ligt het dus niet aan mijn instellingen (wat ik eigenlijk nog een beetje hoopte).

Thanks voor je reactie! Nu maar hopen dat het snel opgelost is. Denk dat er veel mensen gebruik van maken.

 

Happy Caching!

 

Groetjes, Sienepientje

Zal het thuis nog eens proberen, maar ik denk dat we een (tijdelijk) probleem hebben.

 

Anders maar overstappen naar Evince.

 

 

heb ergens zien staan.. dat ze een soort van onderhoud hebben.. kan zou snel ook niet meer vinden waar dat was..

 

maar iig hij zou het wel gewoon weer gaan doen.

 

gr jarish

Link naar opmerking
Deel via andere websites

***NOTE***

2009/09/08 We are moving Geochecker to a new web host this week; this should improve the performance and let us restore some features that we were forced to temporarily suspend. Please be patient during this process.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

***NOTE***

2009/09/08 We are moving Geochecker to a new web host this week; this should improve the performance and let us restore some features that we were forced to temporarily suspend. Please be patient during this process.

 

Yes... :dribble:

 

Ok, kan ik weer de panic room verlaten en zal dus gewoon geduld moeten hebben.....

 

Thanks voor het antwoord!

 

Groetjes, Sienepientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

***NOTE***

2009/09/08 We are moving Geochecker to a new web host this week; this should improve the performance and let us restore some features that we were forced to temporarily suspend. Please be patient during this process.

 

 

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die bedoelde ik....

 

dus Uw allen geen paniek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...