Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

bij het verder uitesten van dit apparaat , vinden we nergens een instelling om de

"trip computer" terug op "0" te zetten ??

iemand een suggestie hoe dit gaat ?

golferyves

Geplaatst
bij het verder uitesten van dit apparaat , vinden we nergens een instelling om de

"trip computer" terug op "0" te zetten ??

iemand een suggestie hoe dit gaat ?

golferyves

Bij "Stel In" en dan "Reset" kun je de tripteller op 0 stellen.

Echter is mij dan weer een raadsel, hoe ik de totaal ooit gemaakte afstand op de huidige stand kan laten staan?? Ik heb geen optie, bij die reset, om aan te geven WAT ik wil resetten van de tripteller. Op de GPSMap 60 kun je bij het tripteller scherm, bij reset, aangeven welke velden je wilt resetten. Deze mogelijkheid, de keuzen van die tripteller-velden, heb ik op de oregon 550 nog niet ontdekt.

Wie helpt verder?

Team WECA

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb met software versie 3.2 o.a. de volgende twee datavelden die ik kan selecteren voor weergave in het Trip scherm:

- Afstandteller => kan niet normaal gereset worden, deze blijft altijd bijtellen tenzij je een master reset doet zoals KarelKraak zegt

- Kilometerteller voor trip => kan WEL normaal gereset worden.

Ik vermoed dat het voor veel mensen niet duidelijk is welk veld ze moeten gebruiken => de kilometerteller dus. Als WECA naar 'Afstandteller' kijkt om te zien hoeveel km ze ermee in totaal hebben afgelegd sinds de aanschaf, moeten ze er wel rekening mee houden dat de gps in de auto blijft bijtellen zolang hij nog aan staat ;)

bewerkt door TuuronTour
Geplaatst

Ik ben al heel wat wijzer geworden in het gebruik van het nieuwe speeltje.Bedankt iedereen voor de hulp en het advies.

Als nu ook nog eens de mogelijkehden aanwezig gaan zijn zoals op de iphone 3gs,is het een plezier om paperless te cachen.

:huh:

grtz

golferyves

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...