Barry Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Wat is de snelste manier om meerdere opgeslagen coordinaten in Google Earth in mijn Etrex Legend HCx te krijgen? GPSBabel heb ik al geprobeerd maar dat werkt slechts per enkele coordinaat. Graag hoor ik jullie ervaringen/reacties, bedankt alvast!
StefandD Geplaatst 1 september 2009 Geplaatst 1 september 2009 Zet in GE alle coördinaten die je wilt overzetten in één map (of in tijdelijke plaatsen) en sla de map op (rechtsklikken op de mapnaam en "Plaats opslaan als..." kiezen). Converteer dan dit bestand naar gdb of gpx met GPSBabel en open het met MapSource.
Barry Geplaatst 1 september 2009 Auteur Geplaatst 1 september 2009 Zet in GE alle coördinaten die je wilt overzetten in één map (of in tijdelijke plaatsen) en sla de map op (rechtsklikken op de mapnaam en "Plaats opslaan als..." kiezen).Converteer dan dit bestand naar gdb of gpx met GPSBabel en open het met MapSource. Hartstikke bedankt, precies wat ik wilde, in een keer! Groeten Barry.
Aanbevolen berichten