Spring naar bijdragen

Regels m.b.t. deelname aan het forum


kapper

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

hmmz.. ik heb een beetje het idee dat de "normale" fatsoensnormen de norm zouden moeten zijn..

jammer als er speciale regels moeten komen hoor..

 

Gimli  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307

Een beetje meer attentie op onbeschoft gedag zou mij een prima idee lijken. Inhoudsloze beledigende en vooral DOMME postjes mogen van mij meteen gedelete (of in elk geval aangepast) worden.

Voor mensen die het echt niet willen leren lijkt mij een "ban" op zijn plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmz.. ik heb een beetje het idee dat de "normale" fatsoensnormen de norm zouden moeten zijn..

jammer als er speciale regels moeten komen hoor..

erg jammer  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geldt hier niet gewoon net als op andere forums de gewone regels van fatsoen die ook wel 'netiquette' worden genoemd. Verdere regulering lijkt mij niet noodzakelijk. Incidenteel zou kunnen worden ingegrepen door de beheerders van dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmz.. ik heb een beetje het idee dat de "normale" fatsoensnormen de norm zouden moeten zijn..

jammer als er speciale regels moeten komen hoor..

erg jammer  <!--emo&:)

wat bedoel je nu Flapper?

 

ben je even kwijt...

 

 

Gimli  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat bedoel je nu Flapper?

 

ben je even kwijt...

Ik ben het met jou eens dat het jammer is dat er nu ineens vraag is naar speciale regels.

:)

Het zou mooier zijn als dat niet nodig zou zijn. (en ik vraag het me ook af OF het nu echt nodig is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307
...zou het jammer vinden als het er wel zou moeten komen...

Ik ook maar helaas zijn er dus mensen die zich niet kunnen gedragen. Op mijn vraag hier nu eindelijk eens tegen op te treden is (weer) geen gehoor gegeven. Het begint me dus een beetje de keel uit te hangen dat allerlei foute opmerkingen (op de persoon gespeelde onzin) gewoon in het forum blijven staan terwijl de moderators daarvoor zouden moeten waken.

 

Discussie moet kunnen, ook verhitte discussie.

Op de persoon spelen ABSOLUUT NIET.

Dit geeft frustratie, zet kwaad bloed, en beschadigd indirect geocaching.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

......... er zijn dus mensen die zich niet kunnen gedragen. Het begint me dus een beetje de keel uit te hangen dat allerlei foute opmerkingen (op de persoon gespeelde onzin) gewoon in het forum blijven staan. 

 

Discussie moet kunnen, ook verhitte discussie. 

Op de persoon spelen ABSOLUUT NIET. 

Dit geeft frustratie, zet kwaad bloed, en beschadigd indirect geocaching.

 

Ik gelooof dat ik mijn stelling van enkele maanden geleden moet herzien. Ik stelde toen in een topic, dat ik vond dat het een slechte zaak (is) zou zijn om geplaatste berichten te onderwerpen aan een bepaalde vorm van censuur en deze berichten eventueel te verwijderen. Reden hiervoor was dat verwijderde berichten in relatie tot het betreffende bericht en de reacties van de overigen daar weer op tot verwarring leidde. Ik heb toen gevraagd of het mogelijk is de plaats(t)er betreffende eerst in de gelegenheid te stellen om zijn/haar bericht aan te passen c.q. te verwijderen. Dit heeft toen niet geleidt tot het gewenste resultaat, doch uiteindelijk zwoer de betreffende plaats(t)er dat hij/zij niet meer aan het forum zou deelnemen. Helaas, nadat er wederom door diegene berichten werden geplaatst is het weer bal.

 

Vanaf heden hoop ik dus (herziening van mijn stelling) dat (mis)geplaatste berichten [i:post_uid0]die met name kwetsend zijn op de persoon[/i:post_uid0] door diegenen die het forum onderhouden worden verwijderd c.q. worden aangepast met de vermelding dat het bericht is aangepast i.v.m. ongewenste aantijgingen c.q. ongewenst taalgebruik.

 

Het is triest dat mensen (ik blijf ze nog zo noemen) zo diep kunnen zinken. Als je nu werkelijk die taal kwijt moet aan één of meerdere personen (je kan je echt niet meer inhouden), wees dan eens volwassen en doe dat dan via een e-mail direkt naar de betreffende persoon en laat de rest van de wereld niet weten hoe laag bij de grond of dat  je zelf wel niet bent. Dit zet namelijk het Geocaching zo te kijk!

 

Conclusie mijns inziens: Regels kan je wel opstellen, maar er is geen sanctie mogelijk (tot op heden). Dus zal toch een bepaalde vorm van censuur moeten plaatsvinden om het gezellig te houden in het forum (en daar buiten ook natuurlijk)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is triest dat mensen (ik blijf ze nog zo noemen) zo diep kunnen zinken. Als je nu werkelijk die taal kwijt moet aan één of meerdere personen (je kan je echt niet meer inhouden), wees dan eens volwassen en doe dat dan via een e-mail direkt naar de betreffende persoon....

Mumzle doelt op het roepen naar geoman van '' *&^%$#@! You " :cry: :cry: en uitlatingen van mij naar Joseph en Megaheks.

 

Dit voor de lezer die niet snapt waar het over gaat. De commotie is in een ander topic ontstaan.

Lees anders het IRC topic ff na. Staat in OFF-TOPIC.  

 

Lees daar ook mijn excuses naar jullie, mensen die geocaching net als ik [b:post_uid0]wel [/b:post_uid0] een warm hart toedragen.   :)

 

Mumzle, eigenlijk ben ik het gewoon met je eens .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mumzle doelt op het roepen naar geoman van '' *&^%$#@! You " :cry: :cry: en uitlatingen van mij naar Joseph en Megaheks.

 

Ehum.............. GeoBabe, van de eerste opmerking wist ik eigenlijk helemaal niets af ! Dat kan jij natuurlijk niet weten, want hier wordt toch niet gelogd, of wel........ Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik na het lezen van dat topic erg geschrokken was. Ik schaar die opmerking er nu dus zeker bij !

 

Lees daar ook mijn excuses naar jullie, mensen die geocaching net als ik [b:post_uid0]wel [/b:post_uid0] een warm hart toedragen.   :)

 

GeoBabe, je mag gerust weten dat ik enorm kwaad ben geweest met de manier waarop jij "op de persoon" mensen (mede geocachers) te kijk hebt gezet met je taalgebruik.

 

Mijn oma zei vroeger altjd: [b:post_uid0]"Kwaad zijn is menselijk, maar kwaad blijven is des duivels !"[/b:post_uid0]

 

Daarom accepteer ik je algemene excusses, maar ................ WAAROM................ WAAROM............. waarom moet je nu weer de boel op zitten juinen door je zogenaamde handtekening aan te passen naar je kennelijke mening over één of meerdere personen................ WAAROM  NU  TOCH  WEER !

 

Probeer het nu eens neutraal te bekijken. Als je dat leest van iemand anders, zou JIJ hem dan nog geloven als hij de uitspraak deed: "Lees daar ook mijn excuses naar jullie, mensen die geocaching net als ik [b:post_uid0]wel [/b:post_uid0] een warm hart toedragen."

 

Als je echt zo eerlijk bent als ze zegt dat je bent, kun je hier niet omheen, ongeacht of je die betreffende perso(o)n(en) nu wel of niet mag. Ook dit is mijns inziens een vorm van het bestrijden van het onrecht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...