Spring naar bijdragen

Pocket Query sluit gearchiveerde caches uit


pe2kmv

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Sinds kort gebruik ik GSAK ook om stats van mijn vondsten te maken (zoals zovelen...). Daarvoor heb ik een hele simpele pocketquery gemaakt waarbij ik alleen 'I have found' aangevinkt hebt. Jammer genoeg worden de gearchiveerde caches hierdoor uitgesloten.

 

Is er een manier waarop ik werkelijk ALLE vondsten, en dus ook de gearchiveerde meuk, in een pocketquery kan pakken?

 

Gegroet,

PE2KMV

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kijk even halverwege de Pocket pagina hier staat een kopje My Finds. Daar zie je een knopje met Add to Queue. Je kunt hier een keer in de week op klikken en dan krijg je al jou gevonden caches. Ook gearchiveerde en zelfs als het er meer als 500 zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderaan de ingestelde PQ's staat een rechthoek met daarin de tekst:

 

You can receive a Pocket Query containing a list of all the caches you have found, along with your log entries. Running this query will add it to the current queue for the day.

 

Klik hiervoor op de knop 'Add to queue' en alle gevonden caches komen binnen met de PQ. (Deze kan maximaal 1x in de 7 dagen gedraaid worden en dient handmatig te gebeuren.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N.a.v. dit draadje een gerelateerde vraag. Ook ik was vandaag aan de gang met findstatgen. Mijn PQ voor mijn eigen caches kreeg ik ook niet voor elkaar met de gearchiveerde caches erbij. Heeft iemand hier ook een antwoord op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N.a.v. dit draadje een gerelateerde vraag. Ook ik was vandaag aan de gang met findstatgen. Mijn PQ voor mijn eigen caches kreeg ik ook niet voor elkaar met de gearchiveerde caches erbij. Heeft iemand hier ook een antwoord op?

 

ik heb mijn PQ zo gemaakt dat ik alleen kijk naar de caches die ik OWN, alle caches die gearchiveerd zijn vallen er dan af in GSAK als de status veranderd, let op dat de vergelijking die de PQ een AND is dwz dat alle condities moeten voldoen

 

bv alle caches die je OWNED AND INACTIVE AND ACTIVE kan in een aantal gevallen niets opleveren.

 

Ik weet niet precies wat je wilt zien in de PQ maar speel eens met deze parameters en lees ze in in een test DB in gsak voor het resultaat

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...