Vasc0 Geplaatst 23 augustus 2009 Share Geplaatst 23 augustus 2009 Ik ben op zoek naar de riemclip van Garmin. Alleen de riemclip, dus niet de bevestiging voor een het toestel. Als het goed is, is deze universeel. Wie heeft er nog een goede beschikbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 23 augustus 2009 Share Geplaatst 23 augustus 2009 Is dat de zelfde als voor de c 60 ???? Anders even een plaatje of zo . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 23 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGorkum Geplaatst 23 augustus 2009 Share Geplaatst 23 augustus 2009 Nadat die van ons niet bestand bleek tegen een autoband [] hebben we bij Waypoint een nieuwe gekocht. Kosten: € 16,- Later bleek dat de clips die we op 't werk gebruiken voor onze DECT telefoons (Philips) precies hetzelfde waren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 23 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2009 Nadat die van ons niet bestand bleek tegen een autoband [] hebben we bij Waypoint een nieuwe gekocht. Kosten: € 16,-Later bleek dat de clips die we op 't werk gebruiken voor onze DECT telefoons (Philips) precies hetzelfde waren.... Ja ik zag het bij naviacar ook dat ze € 16,- kosten. De riemclip inclusief de bevestiging aan je GPS is daar ook € 16,-. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGorkum Geplaatst 23 augustus 2009 Share Geplaatst 23 augustus 2009 PB verstuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 23 augustus 2009 Share Geplaatst 23 augustus 2009 Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 23 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2009 Geregeld, draadje kan dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hoho, niet zo snel. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe. Is daar goedkoper aan te komen dan er 16 euro voor neer te leggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 Jazeker, kijk hier maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haakmeer Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 Jazeker, kijk hier maar eens. Even onthouden, In Engeland ging die van ons kapot. Met veel moeite, een vervangende gekocht voor 8 pond (10 euries) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden