Mardya Geplaatst 2 augustus 2009 Geplaatst 2 augustus 2009 In veel caches vind je een briefje met een mededeling in de trend van "Gefeliciteerd, je hebt al dan niet per ongeluk een cache gevonden. Als je niet weet wat dit is ga naar geocaching.com." etc. Is hier een standaard voor te vinden? Een beetje zonde als iedereen opnieuw het wiel uit moet gaan vinden.... Alvast bedankt Alex. (de helft van team Mardya)
Peetee Geplaatst 2 augustus 2009 Geplaatst 2 augustus 2009 Die vind je op deze pagina, in de rechter kolom onder het kopje "Cache Note". Er is ook een NL-versie.
Malyenki Geplaatst 2 augustus 2009 Geplaatst 2 augustus 2009 (bewerkt) Op deze pagina: http://www.geocaching.com/seek/ en dan rechtsonder staan ze in allerlei talen, ook de Nederlandse versie (Dutch) EDIT: aha, tegelijk met Peetee 2 augustus 2009 bewerkt door Malyenki
Mardya Geplaatst 2 augustus 2009 Auteur Geplaatst 2 augustus 2009 Dat ik daar overheen heb gekeken... Bedankt voor de supersnelle reacties! Alex.
Team Gelaen Geplaatst 2 augustus 2009 Geplaatst 2 augustus 2009 Haha, ja, ik zag jullie beiden al een bericht typen, dus maar even gewacht. En nu dus een volledig nutteloos off-topic bericht getypt.
Ivo-tje Geplaatst 2 augustus 2009 Geplaatst 2 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb er eentje die nog iets van opmaak heeft ook, met contact info veldjes en een logo van GC.com Je mag hem zo hebben, maar hij is in Pages formaat (apple software). Kan je wel een voorbeeld in PDF sturen op verzoek, je kunt hem ook in mijn cache bekijken (GC1VBMW). Voorbeeldje En als je hem leuk vind, wil ik hem ook wel met de juiste info voorzien en als PDF toe mailen, druk jij hem af en ben je klaar 2 augustus 2009 bewerkt door Ivo-tje
Mardya Geplaatst 2 augustus 2009 Auteur Geplaatst 2 augustus 2009 Ziet er ook erg leuk uit, maar ik houd het gewoon even bij de standaard!
Aanbevolen berichten