hilva Geplaatst 22 juli 2009 Geplaatst 22 juli 2009 Over een aantal weken zal een bevriende geocacher zijn 5000e cache gaan loggen. Graag zou ik hem verrassen met een eigen jubileumcache die (indien mogelijk) door hem als eerste gevonden wordt. Iemand enig idee of dit kan en hoe ik dit dan aan moet pakken? Een andere vraag is waar ik een speciale coin kan vinden voor die gelegenheid. Eventueel met de mogelijkheid er een tekst in te laten graveren. Ik weet het, dat is een ander "draadje". Maar nu ik hier toch ben..... Als jullie nog andere ideeën hebben, graag! Alvast bedankt.
de vlinders Geplaatst 22 juli 2009 Geplaatst 22 juli 2009 (bewerkt) Over een aantal weken zal een bevriende geocacher zijn 5000e cache gaan loggen.Graag zou ik hem verrassen met een eigen jubileumcache die (indien mogelijk) door hem als eerste gevonden wordt. Iemand enig idee of dit kan en hoe ik dit dan aan moet pakken? Een andere vraag is waar ik een speciale coin kan vinden voor die gelegenheid. Eventueel met de mogelijkheid er een tekst in te laten graveren. Ik weet het, dat is een ander "draadje". Maar nu ik hier toch ben..... Als jullie nog andere ideeën hebben, graag! Alvast bedankt. Eigen jubileumcache zal aan dezelfde voorwaarden moeten voldoen als een gewone cache maar je kan hem natuurlijk wel ter ere van de cacher maken. Of hij hem als eerste zal vinden? Waarschijnlijk niet als hij online komt en er andere cachers op af gaan. Je zou in de beschrijving kunnen zeggen dat hij er speciaal voor iemand ligt en dat je hem door diegene als eerste wilt laten vinden maar of men zich daar ook aan houdt? Je zou hem de cache kunnen laten lopen voor hij online is maar of dat even leuk is ligt aan jullie zelf. Daarnaast zul je voor die tijd wel met Kruimeldief moeten kijken of de toestemming e.d. rond is zodat de cache na het lopen wel gelogd kan worden. Coin voor 5000 ste gevonden cache kun je hier vinden. Succes met het uitwerken van de cache. Edit; linkje bijgewerkt, dank je wel Team Noorderlingen 22 juli 2009 bewerkt door de vlinders
Team Noorderlingen Geplaatst 22 juli 2009 Geplaatst 22 juli 2009 8< ----- Coin voor 5000 ste gevonden cache kun je hier vinden. Succes met het uitwerken van de cache. Linkje is niet helemaal i.o. Linkfix alhier (klik) Voorbeeldje van wat je via het linkje kan kopen:
Vasc0 Geplaatst 22 juli 2009 Geplaatst 22 juli 2009 Over een aantal weken zal een bevriende geocacher zijn 5000e cache gaan loggen.Graag zou ik hem verrassen met een eigen jubileumcache die (indien mogelijk) door hem als eerste gevonden wordt. Iemand enig idee of dit kan en hoe ik dit dan aan moet pakken? Een andere vraag is waar ik een speciale coin kan vinden voor die gelegenheid. Eventueel met de mogelijkheid er een tekst in te laten graveren. Ik weet het, dat is een ander "draadje". Maar nu ik hier toch ben..... Als jullie nog andere ideeën hebben, graag! Alvast bedankt. Ik mag aanemen dat de betreffende Geocacher geen lid is van dit forum? Anders is de verrassing er snel af.
hilva Geplaatst 22 juli 2009 Auteur Geplaatst 22 juli 2009 Het is een buitenlands cachersteam die hier in Nederland hun 5000e cache willen loggen. Daarom zou ik het ook zo leuk vinden voor hen een speciale cache te maken. Bedankt voor de link van de coin, ziet er gaaf uit! En ik zal kijken wat ik met het advies "de Vlinders"kan.
Aanbevolen berichten