Spring naar bijdragen

Geocachen in Johannesburg ZA


mvandorp

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Binnenkort reizen we af naar Zuid-Afrika (Johannesburg) nu hoorden we dat het daar erg crimineel is. Heeft iemand ervaring met geocaching aldaar en wie kan ons vertellen of het veilig is of dat je beter niet kan gaan cachen daar als buitenlander.

 

Groet, Cache-Dummies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

Binnenkort reizen we af naar Zuid-Afrika (Johannesburg) nu hoorden we dat het daar erg crimineel is. Heeft iemand ervaring met geocaching aldaar en wie kan ons vertellen of het veilig is of dat je beter niet kan gaan cachen daar als buitenlander.

 

Groet,  Cache-Dummies

 

Geochuck is pas naar ZA geweest en heeft daar gecached, neem maar eens kontackt met hem op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan helaas geen nuttige info over geocaching in ZA bijdragen. Aangezien dit onderwerp waarschijnlijk veel bereisde mensen aantrekt wil ik van de situatie ge- misbruik maken. Ik ga namelijk binnenkort naar Nieuw Zeeland en ga daar uiteraard cachen. **** Bytheway: Vragen naar illegale software is niet toegestaan op dit forum, zie deze link. Gebruiker heeft PM gehad ****

 

Excuses voor dit misbruik en veel plezier in ZA gewenst. Doe Jolanda de groeten.

 

Dutch Kiwi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Zuid-Afrika moet je voorzichtig zijn.. net als in Rotterdam, Hoorn, Utrecht, Den Bosch.

 

Dit was even qua algemeenheid.. voorzichtig zijn moet je overal, Rotterdam is 's nachts ook niet altijd even veilig om rond te lopen. Met gezond verstand kom je een heel eind.

 

Betreffende geocachen... waarom zou dat daar minder veilig zijn dan gewoon op vakantie zijn? Zolang je niet te ver de bush ingaat is er niks aan de hand. Net zoals je bij een mooi uitzicht niet al te ver van de parkeerplaats met je camera op je buik moet gaan lopen moet je dat ook niet met je gps doen.

 

Mocht je toch overvallen worden dan zou ik gewoon lastig doen en zeggen dat ze toch niet eens weten wat het voor ding is en hoe het werkt.. het heeft dan ook geen waarde voor ze en de kans is wel aanwezig dat men gewoon afdruipt.. (wel met beleid dit zeggen natuurlijk en ook niet als de overvaller 2 koppen groter is en zijn mes scherp is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...