Spring naar bijdragen

Een Goede Reden Om Te Geocachen?


smeule

Aanbevolen berichten

Zoek je nog een goede reden om te geocachen? Nou lees deze log maar eens:

 

Nomad64, I have another fabulous reason for geocaching - As I returned from finding this cache of yours, I encountered a man on the other side of the bridge railing, with a rope around his neck. After 911 was called, I was able to keep him in a conversation until the police arrived. It was a long, harrowing experience, but we saved a life today! Hooray for caching : ) Thank you for bringing me to this spot, at just the right time!

 

Linkje naar de cache: Cabot Camp

 

Met dank aan Jeremy voor het posten van de link op Twitter.

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wouw, hulde aan de redder. :thumbup:

 

Ik vraag me alleen altijd wel af of die persoon daar wel blij mee is. Lijkt me geen makkelijke stap, die je niet zomaar neemt. Heb je eindelijk de moed verzameld, komt iemand je redden.

Maar goed, iemand niet redden zou voor mij ook geen optie zijn hoor.

 

Die cache zal in ieder geval niet vergeten worden door de redder.

 

ps Even ervan uitgaande dat die man met een touw om zijn nek aan een brug bungelt, zelf is gesprongen. Kan natuurlijk verkeerd geïnterpreteerd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps Even ervan uitgaande dat die man met een touw om zijn nek aan een brug bungelt, zelf is gesprongen. Kan natuurlijk verkeerd geïnterpreteerd zijn.
Als ik het verhaal zo lees stond hij met een touw om zijn nek en al wel aan de andere kant van de railing, maar was hij nog niet gesprongen. Ze hebben hem dus van het randje afgepraat.

 

Maar inderdaad wel een stoere actie. Ik hoop echter wel dat ik zelf zoiets nooit mee hoef te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...