Spring naar bijdragen

Help, Hoe Plak Je Een Foto In Een Forum Bericht


Mars Express

Aanbevolen berichten

Hallo Lezer,

 

Ik heb natuurlijk al even gezocht, maar ik kan niet zo snel vinden hoe je een foto of afbeelding aan een forum bericht kan toevoegen. Ik zie wel de button 'Voeg afbeelding in' maar die vraagt om een URL en ik heb de foto niet ergens online staan maar lokaal en wil hem daarom uploaden naar het forum.

 

Kan dat eigenlijk, en hoe moet ik dat dan doen?

 

tia, Marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo Lezer,

 

Ik heb natuurlijk al even gezocht, maar ik kan niet zo snel vinden hoe je een foto of afbeelding aan een forum bericht kan toevoegen. Ik zie wel de button 'Voeg afbeelding in' maar die vraagt om een URL en ik heb de foto niet ergens online staan maar lokaal en wil hem daarom uploaden naar het forum.

 

Kan dat eigenlijk, en hoe moet ik dat dan doen?

nee

 

Upload de foto naar een andere website (bijvoordbeeld bij een cachelog !), en plaats de link in je bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, maar bedankt voor het snelle antwoord.

 

(Misschien kan dit wel op de wish list worden gezet?)

We zetten het op de wishlist :-)

 

Er zijn echter zoveel plaatsen waar je gratis foto's kunt uploaden, dat het waarschijnlijk niet echt veel toegevoegde waarde heeft om dat ook hier op onze site toe te staan. Een nadeel van dergelijke functie is namelijk dat je ook moet opletten of er geen misbruik van gemaakt wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zetten het op de wishlist :-)

Dank

 

Een nadeel van dergelijke functie is namelijk dat je ook moet opletten of er geen misbruik van gemaakt wordt.

Ja da's waar. Kortgeleden zette ik een fotootje op een of ander motorfietsforum, en dat ging daar zo supermakkelijk (geen gedoe met linkjes enzo), dat ik het hier mistte.. Mocht het hier ook mogelijk worden, bij voorbaat dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

, dat ik het hier mistte..

zo wazig is het nou toch ook weer niet ;)

 

voor uploaden zijn al zoveel mogelijkheden... probeer eens de bekende sites als www.flickr.com of www.picasaweb.com, als de foto tenminste niet bij een logje past... En vrijwel iedereen heeft nog wel wat (vaak onbenutte) ruimte bij zijn provider, die zou je ook kunnen gebruiken als je een enkele keer een foto wil uploaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja da's waar. Kortgeleden zette ik een fotootje op een of ander motorfietsforum, en dat ging daar zo supermakkelijk (geen gedoe met linkjes enzo), dat ik het hier mistte.

 

Zo moeilijk is dat helemaal niet en het scheelt gc.nl weer opslagruimte op de server. Hier kan je gratis en voor niets foto's uploaden:

 

http://my.imageshack.us/

 

Vervolgens plak je het linkje in een forum bericht en klaar is Mars Express :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...