wout147 Geplaatst 2 juli 2009 Share Geplaatst 2 juli 2009 Sinds een paar dagen klopt bij mij de sortering van caches op .com niet meer. Wanneer ik klik op "My Profile" - "From home coords" - "Filter out finds" kreeg ik eerst altijd een perfect kloppend overzichtje, gesorteerd op afstand van huis. Nu lijkt de site echter random wat te husselen, zie onder. Meer mensen die dit hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Free Wally Geplaatst 2 juli 2009 Share Geplaatst 2 juli 2009 Yep, maar niet alleen dat overzicht. De link Nieuwste caches van .nl geeft ook een onlogische volgorde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 2 juli 2009 Share Geplaatst 2 juli 2009 ik heb zoiets net gehad op een mobiel 02-07-09 07:30 ik selecteerde only traditionals en kreeg allerlei verschillende te zien ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 2 juli 2009 Share Geplaatst 2 juli 2009 Treedt blijkbaar op sinds de laatste update (24 juni). Staat al vermeld ergens op het .com forum, ook dat er snel een fix zou komen. Ehcter dat was 25 juni. 7 dagen vind ik niet echt snel, maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wyandottes Geplaatst 2 juli 2009 Share Geplaatst 2 juli 2009 ik kreeg heel ver rechts het overzichtje, heel klein op het scherm na een paar dagen weer normaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden